LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] SRN

Nieuwe fiets gekocht of problemen met jouw scooter? Bespreek hier jouw ervaringen.
puma73
Berichten: 5876
Lid geworden op: 28 nov 2003 13:41

Re: SRN

Ongelezen bericht door puma73 »

gossie, nou wordt ik toch wel erg bang. :mrgreen: :mrgreen:

In uw opniningspost heeft u de arn en srn VET gearceerd en daarnaast nog eens een of twee keer deze posting herhaald.

Als u er geen belang bij heeft waarom dan de poeha en nog erger, een consument beschuldigen van het begaan van een misdrijf.

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: SRN

Ongelezen bericht door ciske »

Ik heb geen belangen in ARN of SRN, het bewijst dat u alleen reageert op een topic die mogelijk voor te moeilijk is om te lezen. Maakt mij ook niets uit maar ik ben niet van plan u beschuldiging te aanvaarden.
Je hebt een eigen zaak in scooters en meer van die zooi, dus hoeze beschuldigd Puma jou vals?

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: SRN

Ongelezen bericht door ciske »

1JanV schreef:
ciske schreef:
Ik heb geen belangen in ARN of SRN, het bewijst dat u alleen reageert op een topic die mogelijk voor te moeilijk is om te lezen. Maakt mij ook niets uit maar ik ben niet van plan u beschuldiging te aanvaarden.
Je hebt een eigen zaak in scooters en meer van die zooi, dus hoeze beschuldigd Puma jou vals?
vertel eens :?

Purmerend.

1JanV
Berichten: 411
Lid geworden op: 27 jul 2012 09:23

Re: SRN

Ongelezen bericht door 1JanV »

quote]
Purmerend.[/quote]
:?: ik heb totaal geen eigenbedrijf dus gewoon weer gezwam het zit hier vol met gasten die van alles denken te weten en maar lukraak openbaar denken te mogen maken. de waarheid is dat wat ik als topic geopend heb meer niet. ik heb geen belang in deze onzin dan alleen dat regels die door overheid zelf geschonden worden en de consument de klos kan zijn. welk belang heb ik er verders bij?

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: SRN

Ongelezen bericht door ciske »

1JanV schreef:. welk belang heb ik er verders bij?

zoals gezegd al....eigen belang , je hebt wel een eigenzaak , en anders is die failliet gegaan. :mrgreen:

http://watersport.marktplaats.nl/rubber ... &df=1&fs=1

1JanV
Berichten: 411
Lid geworden op: 27 jul 2012 09:23

Re: SRN

Ongelezen bericht door 1JanV »

ciske schreef:
1JanV schreef:. welk belang heb ik er verders bij?

zoals gezegd al....eigen belang , je hebt wel een eigenzaak , en anders is die failliet gegaan. :mrgreen:

http://watersport.marktplaats.nl/rubber ... &df=1&fs=1
Bewijs gelevert hoe dom deze beschuldiging is. Waarom mail of bel je dat bedrijf niet even voordat je hun hier te kakken zet.

Frantic2
Berichten: 1570
Lid geworden op: 13 mar 2012 19:50

Re: SRN

Ongelezen bericht door Frantic2 »

Barst.... zie het topic over scooter kopen:
1JanV schreef:
Hoi je hebt gelijk het is hier alleen maar erger geworden ik zelf heb door onschuld een ban gehad van 5 jaar of korter maar kon een berichtje niet aanzien en heb mij maar weer eens aangemeld meteen wert ik aangevallen door eenstel beterweters die alleen maar comentaar hebben. ik stop ben niet met deze topic bezig

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: SRN

Ongelezen bericht door ciske »

Frantic2 schreef:Barst.... zie het topic over scooter kopen:
1JanV schreef:
Hoi je hebt gelijk het is hier alleen maar erger geworden ik zelf heb door onschuld een ban gehad van 5 jaar of korter maar kon een berichtje niet aanzien en heb mij maar weer eens aangemeld meteen wert ik aangevallen door eenstel beterweters die alleen maar comentaar hebben. ik stop ben niet met deze topic bezig
:lol: Hij heeft een eigenzaak hoor, dus JanV vertelt niet echt de waarheid.

BMS is hier ook aan de orde geweest , daar zat JanV ook bij.

1JanV
Berichten: 411
Lid geworden op: 27 jul 2012 09:23

Re: SRN

Ongelezen bericht door 1JanV »

ciske schreef:
Frantic2 schreef:Barst.... zie het topic over scooter kopen:
1JanV schreef:
Hoi je hebt gelijk het is hier alleen maar erger geworden ik zelf heb door onschuld een ban gehad van 5 jaar of korter maar kon een berichtje niet aanzien en heb mij maar weer eens aangemeld meteen wert ik aangevallen door eenstel beterweters die alleen maar comentaar hebben. ik stop ben niet met deze topic bezig
:lol: Hij heeft een eigenzaak hoor, dus JanV vertelt niet echt de waarheid.

BMS is hier ook aan de orde geweest , daar zat JanV ook bij.
ik heb deze hier gevonden.maar wat heeft dat met mij te maken??
Ik heb even verder gekeken er was nog een BMS hier. en ik kan alleen indedaad een jan vinden maar geen janV. zo ik hoop dat ik gewoon janV kan blijven en duidelijk ben geweest. :wink:

bmscooter 31 jan 2008 21:19

Beste Ron,
Lijkt mij wel logisch.
De garantie of onderhoud is voor de dealer en als de dealer garantie heeft gegeven moet hij deze met zijn importeur uitzoeken.
Vergeet niet dat half Nederland wel kan bellen terwijl de importeur niets met u aankoop te maken heeft.

Het wegvallen bij volgas is normaal omdat de brommer anders te veel toeren gaat maken, dus het overige gedeelte dat u de gasschijf omhoog trekt zal deze smoren. Oplossing is een afstandring/bus monteren op de gaschuif zodat u niet meer gas kan geven dan dat de brommer vraagt.
Mocht u in de buurt zijn van Purmerend kunt u gerust even langs komen het kan namelijk ook zo zijn dat de luchtafstelling niet goed staat.
Groeten Jan BMS.te Purmerend


BMS.Purmerend .. 07 jan 2008 15:46

Citaat:

(maar dan met bedelbrieven van de postbode erbij)

Deze heb ik in mijn beleving niet gelezen ik wens u verder sterkte omdat ik nu ook van mening ben u gelijk heeft.

Jan

1JanV
Berichten: 411
Lid geworden op: 27 jul 2012 09:23

Re: SRN

Ongelezen bericht door 1JanV »

Leojes30 schreef:Een scooter en brommer is ook een MVT hoor.....Er gelden weliswaar ander regels en wetten maar het zijn allemaal motorvoertuigen

in de van Dale: 1voertuig dat door een motor wordt voortbewogen

Is natuurlijk wel een beetje flauw, maar je roept zo hard , nee ik heb het niet over motorvoertuigen, maar over scooters en brommers
Wij als consument worden met regelmaat door de overheid streng aangepakt als het alleen al om het milieu gaat.
Mijn insteek hier was aan te geven dat deze zelfde overheid hun eigen wetten en regels niet naleven.
U en uwe en ik hebben voor elke wis was een vergunning nodig en o!wee indien deze niet na behoren wordt nageleefd.
Op jaarbasis worden mogelijk 10.000 scooter ter sloop gebracht en 3.000 verdwijnen ongecontroleerd en wellicht voor misbruik hergebruikt in een onbekend dal.
Ik mag dan wel aannemen dat de overheid dus plusminus zelf 4.000 overtredingen maken door niet die regels na te leven die zijn opgesteld door de overheid en gemeentens.
Daarbij worden er ook veelal scooters en brommers bij de gemeente storten gedumpt als afval?.
De domeinen die jaarlijks duizenden in beslag genomen scooter en brommers verkopen in kavels c.q. eenheid aan handelaren om te vernietigen maar vragen niet of die een vergunningen hebben. dus wederom een overtreding van hun eigenwetgeving.
Indien u en ik als consument deze net zo afvoeren? plegen wij een nietwetend overtreding.
Als consument werken wij wel mee aan een milieu overtreding omdat de autosloperij in meeste gevallen alleen maar mogen persen en niet mogen versnipperen.
Een autosloper zal 90% van de ingenomen scooter als brommer niet op die wijzen demonteren als dat de vergunning dit eist.
Oke begrijpend dat in u en uwe ogen zijn wij nergens schuldig aan. toch de nasleep kan anders zijn? wij moeten weten welke wetten en regels er zijn en dat een ander daar dankbaar misbruik van maakt zal die gene een worst zijn.
Ik weet dat ik ook raar stond te kijken en dat mijn oren stonde te klapperen en ja wellicht een te lang verhaal maar waarom niet denk ik achteraf, niemand is verplicht te reageren en zo ja goed toch, maar waarom dan met zulke ophef denk ik dan?
Ik benaderdeel niemand was gewoon een tip en als ik daar dan wel aan verdien doe ik er niemand pijn mee sterker nog ik draag dan een steentje bij om het milieu te ontlasten denk ik.

puma73
Berichten: 5876
Lid geworden op: 28 nov 2003 13:41

Re: SRN

Ongelezen bericht door puma73 »

Indien u en ik als consument deze net zo afvoeren? plegen wij een nietwetend overtreding.
Dit is een drogreden, vermengt met onzin, lariekoek en nog meer onzin.

Al eerder aangegeven dat U daar belangen bij hebt, een handelaar bent en met dit soort onzin allerlei bedrijven en de overheid van broodroof beticht.

Die srn van u is gewoon een clubje dat geld wil verdienen aan het slopen van scooters en brommers en blijkbaar is het dan geoorloofd om overal tegenaan te schoppen en hard te roepen dat het illegaal is. Want het blijkt voor deze club niet eenvoudig te zijn om de nodige vergunningen te verkrijgen.

Het enige wat illegaal is, zijn uw berichten omtrent dit clubje. Het is namelijk gewoon reclame en dat is hier niet toegestaan.

Dit bericht van uw hand ben ik eerder tegengekomen op andere fora, waarom hier zo laat??

1JanV
Berichten: 411
Lid geworden op: 27 jul 2012 09:23

Re: SRN

Ongelezen bericht door 1JanV »

puma73 schreef:
Indien u en ik als consument deze net zo afvoeren? plegen wij een nietwetend overtreding.
Dit is een drogreden, vermengt met onzin, lariekoek en nog meer onzin.

Al eerder aangegeven dat U daar belangen bij hebt, een handelaar bent en met dit soort onzin allerlei bedrijven en de overheid van broodroof beticht.

Die srn van u is gewoon een clubje dat geld wil verdienen aan het slopen van scooters en brommers en blijkbaar is het dan geoorloofd om overal tegenaan te schoppen en hard te roepen dat het illegaal is. Want het blijkt voor deze club niet eenvoudig te zijn om de nodige vergunningen te verkrijgen.

Het enige wat illegaal is, zijn uw berichten omtrent dit clubje. Het is namelijk gewoon reclame en dat is hier niet toegestaan.

Dit bericht van uw hand ben ik eerder tegengekomen op andere fora, waarom hier zo laat??
ik weet niet welke rede er is dat u mij voor iemand anders aanziet.
Meer dan ontkennen is er niet dus punt uit.
Het clubje waar u over hebt ken ik niet, dat net als u meeloper denkt dat dit van een ander forum afkomstig is kan ik niet bevestigen dan alleen dat ik het niet weet. Ik heb alleen iets geplaatst waarvan ik dacht iemand er mee van dienst te kunnen zijn. Ik vraag dan ook aan de moderators van rader al deze onzin te verwijderen welke niets met deze topic van doen heeft. Indien rader denkt dat dit reclame is mogen hun het verwijderen gezien het alleen tegen de schenen schopt van een groepje anti belanghebbende met meelopers.


Indien u dat van mening bent welk probleem heeft u dan ondervonden met hun, ARN is al een begrip en SRN nieuw, of is het dat u dupieuse handel in onderdelen in gevaar kan komen want SRN is een voorstander van beunhasen te weren en criminelen een halt toe te roepen. is dat het soms??

Gesloten