LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Verkoper weigert gevolgschade door fietsdrager te vergoeden

Nieuwe fiets gekocht of problemen met jouw scooter? Bespreek hier jouw ervaringen.
1JanV

Re: Verkoper weigert gevolgschade door fietsdrager te vergoeden

Ongelezen bericht door 1JanV »

kokka schreef:
sourencs schreef:
1JanV schreef: Schade kan door de verzekering zelf worden verhaald bij de verkoper? nu moeten hun volgens mij evengoed gaan vergoede. ik zelf ben tegen die dingen waarop een fiets(en) wordt vervoerd het gaat vreselijk te keer achterop en dat kun je als bestuurder nooit zien.
Jawel hoor.
Ik zie die prima door de binnenspiegel en de achterruit van de auto.
Ze staan immers op de disselbomen van de caravan en ook nog in de luwte tussen de auto en de caravan, dus ... ???
luwte tussen caravan en auto???? ik denk dat je uit je onderbroek waait als je daar gaat zitten tijdens het rijden. je hebt juist gigantische turbulentie tussen de auto en caravan.
De deksel klapt er vanaf als je geen slotjes meer hebt, sterker nog de caravan wort omhoog gedrukt tijdens het rijden, vandaar dat je er voor moet zorgen druk op de kogel te hebben anders gaat die alleen maar bonken. dus inderdaad oorzaak mogelijk de opwaartse turbulentie die aan de lassen gerukt hebben.

sourencs

Ongelezen bericht door sourencs »

Sorry, maar je weet echt niet waar je het over hebt.
Opwaartse druk die twee fietsen en een lasnaad omhoog drukt, iets voor de Nobeplprijs als je dit kunt aantonen.
De lasnaad is juist in de andere richting gekraakt.

1JanV

Ongelezen bericht door 1JanV »

sourencs schreef:Sorry, maar je weet echt niet waar je het over hebt.
Opwaartse druk die twee fietsen en een lasnaad omhoog drukt, iets voor de Nobeplprijs als je dit kunt aantonen.
De lasnaad is juist in de andere richting gekraakt.
Geeft niets Sourencs, maar het schudden kan alle kante op (op-en-neer, voor-en- achterwaarts, link- en-rechts) en als er ook nog fietstassen op zitten ook dan kan het liftte zeker wel maar het hoeft niets met het liftte te maken. hier een stukje van opbouw een caravan die ook aangeven dat het door schudden stuk kan gaan waarom dan niet met een drager? http://www.caravanendewet.nl/page16.php
Ik begrijp het wel het is moeilijk om iets aan te nemen vooral je er van overtuigd bent. ik heb de kogel van de trekhaak ook nog zien zitten in de kogelbevestiging fietsendrager. Als we allemaal maar gaan roepen kan niet ik weet het zeker dat het goed was waarom overkomt het dan wel een ander? die zich er ook goed van bewust was dat het goed was. snap je ik bedoel er niets verder mee dan alleen wat ik er van vind. voor de rest hou ik deze topic voor gezien sterkte met een volgend object.

Gesloten