Hoi,
Wij hebben in 2002 tuinlampjes gekocht van het merk twilight professional series.
Dit hebben wij gekocht bij Fixed in OUde Pekela. Toen de lampjes er een paar maanden stonden kwam er allemaal witte aanslag op. Dit is er ook niet af te halen. Het lijkt dus nergens op. wij zijn direct terug gegaan, en de winkelier zou komen kijken. Niet dus. Weer gevraagd en hij zou langs komen. Het bedrijf is nu failliet en we weten niet waar we nu naar toe moeten. Er zit 10 jaar garantie op die lampjes, maar daar hebben we dus niets aan. We hebben nog bij een andere Fixet filiaal geprobeerd, maar ze zeggen dat het allemaal zelfstandige ondernemers zijn en niets voor ons kunnen doen. Ik heb ook nog gemaild naar het hoofdkantoor van Fixet, nooit meer iets gehoord.
Verder heb ik op internet gezocht naar de importeur van deze lampen, niet te vinden. Het hele bedrijf kan ik niet vinden.
Het gaat om de
Twiligt laagspanning tuinverlichting lampjes.
Professional Series.
Model: AML-14
Het gaat om een bedrag van circa 600 euro.
Ik hoop dat u mij kunt helpen
Groetjes,
Fennie Siemens
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] 10 jaar garantie en geen gebruik van kunnen maken.
-
Re: 10 jaar garantie en geen gebruik van kunnen maken.
U kunt vaak via de kamer van koophandel waarschijnlijk gegevens over de fabrikant/importeur krijgen. Normaal is het zo, dat bij garantieclaims de consument de leverancier van het produkt aan dient te spreken. Bij een faillisement van de betreffende leverancier kunt u wel degelijk de eerder genoemde fabrikant/importeur rechtstreeks aanspreken. Wil deze geen verantwoordelijkheid nemen, dan is de laatste weg helaas de juridische.
Re: 10 jaar garantie en geen gebruik van kunnen maken.
Het is verwering van het aluminium-armatuur,dat gaat er niet af.
U moet met dat lampje naar Intratuin gaan, daar verkopen ze dat merk ook. De kassabon kunt u niet meer "vinden"
U kunt het lampje ook met Hamerite metaalverf opnieuw schilderen
U moet met dat lampje naar Intratuin gaan, daar verkopen ze dat merk ook. De kassabon kunt u niet meer "vinden"
U kunt het lampje ook met Hamerite metaalverf opnieuw schilderen