LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] 4k full hd samsung tv net buiten garantie defect

Is jouw garantie niet goed verlopen? Geef hier jouw mening.
Bren34

Re: 4k full hd samsung tv net buiten garantie defect

Ongelezen bericht door Bren34 »

De donkere vlekken links. Het is beter te zien met het blote oog normaal is het hele scherm blauw maar word zo door de foto

alfatrion

Ongelezen bericht door alfatrion »

Dit is niet normaal, dat heb ik zo niet op mijn TV.

Nijogeth

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Defect, niet echt. Clouding is vrijwel niet te voorkomen en hoort eigenlijk bij de huidige generatie tv's. Zoals backlight bleeding er ook bij hoorde.

Bren34

Ongelezen bericht door Bren34 »

Wat een onzin. We hebben al meedere (dure) led tv's gehad,allemaal van samsung en nog nooit vlekken gehad
Het is onzettend storend al zit je tegen vlekken aan te kijken. We willen allemaal haarscherp beeld maar dan moeten we vlekken maar voor lief nemen? Nee dat gaat er bij mij niet in

renewouters

Ongelezen bericht door renewouters »

NeoDutchio schreef:Leuk dat de rest begint te roepen over een ondeugdelijk apparaat. Wat is de reden van het defect dan? Knap dat iedereen dat kan zien vanaf hun schermpje.
Je weet tog. Bedrijven zijn evil en consumenten zijn zielig.

Maar inderdaad: gezien de leeftijd van het apparaat moet TS toch echt aantonen dat het apparaat niet door verkeerd gebruik defect is geraakt.

alfatrion

Ongelezen bericht door alfatrion »

renewouters schreef:Maar inderdaad: gezien de leeftijd van het apparaat moet TS toch echt aantonen dat het apparaat niet door verkeerd gebruik defect is geraakt.
In welk wetsartikel is dit zo opgeschreven?

Hawk-Eye

Ongelezen bericht door Hawk-Eye »

als samsung al stelt dat led 2x zo lang mee gaat dan lcd en lcd gaat ongeveer 10 jaar mee gemiddeld dan zou deze led-tv 20 jaar mee moeten gaan http://best-goedkoop.blogspot.nl/2009/0 ... heeft.html ,samsung zelf stelt dus eigenlijk dat een led-tv een technische levensduur van 20 jaar heeft en hiermee schieten ze zichzelf behoorlijk in de voet...

hou vol en betaal niet zo maar, ik had online een tv gekocht zelfde als jouw TS en die leverancier begon ook over verdeelsleutel onderzoekskosten enz enz, ik heb hem aangeschreven en nog een keer de kans gegeven waarna ik naar geschillencommisie ging, dezen aapten in eerste instantie de verkoper na, toen ik ze op een aantal wetsartikelen wees kon de tv ineens gratis gerepareerd worden, ik moest hem opsturen maar op eigen kosten was toen wat men wilde, geweigerd en van hen een bon geeist met verzekerde verzending OF, ik liet hem hier repareren op hun kosten, toen werd ineens alles betaald, met andere woorden, het kan wel maar hou je poot stijf...

https://www.kieskeurig.nl/document/A19B ... AB00374E15

Gesloten