Ik ben een beetje ten einde raad. Ik zit al 2 maanden zonder mijn laptop en ik weet niet
wanneer de ellende over is. Ik heb deze nodig voor mijn studie en zonder mijn laptop ben ik
nogal gehandicapt.
Ik heb op 17 augustus 2005 via internet bij PCone te Halsteren een Acer Aspire laptop gekocht twv
€1221,96 (incl 14,95 verzendkosten). Deze ging na een paar weken stuk. Een deel van
het scherm functioneerde niet meer goed waardoor er een deel van het scherm paars of groen
kleurde. Ik heb PCone gebeld en deze verwezen mij door naar Acer, de winkel verleende zelf dus
geen enkele service.
Ik nam contact op met Acer en ik kreeg een afhaalcode voor UPS
Met deze code moest ik zelf weer contact opnemen met UPS. De koerier van UPS kwam
mijn laptop ophalen en ik kreeg op
Op 7 oktober kreeg ik de melding van Acer dat de laptop binnen was gekomen bij hun Repaircenter
Sehr geehrter Kunde,
Ihr Acer Produkt wurde in unserem Repair Center mit den folgenden Daten aufgenommen:
Case ID : 706901G
Seriennumer : LXA66050835300D747EM01
Modell : AS1692WLMI XPHBE1 M26P128D2 2*512/100/8L
Wenn Sie Rueckfragen haben sollten, stehen wir Ihnen gerne zur Verfuegung. Sie erreichen uns wie folgt:
Telefon : 01805 / 009898
E-Mail : [email protected]
Mit freundlichen Gruessen
Acer Computer GmbH
www.acer.de
Op dinsdag 18 oktober kreeg ik de e-mail dat mijn laptop gerepareerd was en teruggestuurd.
Sehr geehrter Kunde,
Ihr Acer Produkt mit der Case ID : 706901G und Seriennummer : lxa66050835300d747em01 wurde mit folgender UPS Tracking Nummer wieder an Sie ausgeliefert.
UPS : 1Z5917276870673193
Die Sendung wird Ihnen innerhalb der naechsten zwei Werktage zugestellt. Auf der offiziellen Webseite der Firma UPS unter www.ups.com koennen Sie den Sendungsverlauf Ihres Paketes anhand oben stehender Nummer verfolgen.
Wenn Sie Rueckfragen haben sollten, stehen wir Ihnen gerne zur Verfuegung. Sie erreichen uns wie folgt:
Telefon : 01805 / 009898
E-Mail : [email protected]
Mit freundlichen Gruessen
Acer Computer GmbH
www.acer.de
Maar ik ontving helemaal niets van UPS. Bij controle aan de hand van het gegeven tracking nummer bleek het het pakket al een week “OUT FOR DELIVERY”
te staan. Maar ik heb nooit iemand aan de deur gehad in de tijd dat ik thuis was. Na een week begon ik me toch ernstig zorgen te maken en belde ik UPS.
De laptop scheen toch al uitgeleverd te zijn aan “Robben” op 19 oktober. Dat is een huisgenoot die op het moment van navragen al verhuisd was.
UPS startte een onderzoek en na vele dagen wachten kreeg ik uiteindelijk een brief van UPS in de bus.
De brief is gedateerd op 12 november 2005. Hierin werd verteld dat de zending dus zoek was. Terwijl eerder werd gezegd dat de levering gedaan was aan “Robben”,
uiterst merkwaardig naar mijn mening. Er is toen contact geweest tussen UPS en Acer en geen enkele schrijven naar mij. Na wederom een week wachten belde ik
UPS en ik kreeg te horen dat ik bij Acer moest zijn. Wederom belde ik naar Acer en er werd mij verteld dat ik een nieuwe laptop zou krijgen. “Deze zal besteld worden
en naar u uitgeleverd worden” kreeg ik te horen. Het is vandaag dinsdag 6 december en ik heb nog altijd GEEN laptop. Bij navraag bij Acer vanmorgen werd mij verteld
dat de bestelling nog niet gedaan was. Ik wil graag dat het afgelopen is. Ik wil direct een nieuwe of anders mijn geld terug zodat ik andere laptop
kan gaan kopen. Is dat teveel gevraagd? Nog maar niet te spreken over de slordigheid van UPS. Of de data op mijn laptop die ik nu kwijt ben
Ik word later vandaag teruggebeld door Acer, prioriteiten kennen ze niet want het zou niet voor 16 uur gebeuren.
Ik ben ten einde raad, ik word van het kastje naar de muur gestuurd en iedere keer weer mag ik wachten. Het 0900 nummer van Acer kost ook elke keer geld en
ik vraag me echt af wat ik nu nog kan doen. Het duurt allemaal zo lang, terwijl ik mijn laptop op school niet heb en dus lessen waarbij een computer verplicht is moet missen.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Acer en UPS combi
-
Re: Acer en UPS combi
Misschien dat het een optie is om wat meer druk uit te oefenen d.m.v. wat "zwart op wit".
Zowel van jou kant richting de verzender en een kopie naar het hoofdkantoor in Nederland zal het kunnen helpne als je een fax of brief stuurt. Bellen en mailen is meer voor de "korte klap" maar als je later in welles nietes sferen raakt is het altijd fijn om echt wat zwart op wit te hebben.
Pas nadat je een reactie zwart op wit terug hebt ontvangen kun je daarop passende stappen ondernemen. Met een beetje geluk heb je in die tussentijd je (nieuwe) notebook al ontvangen.
Zowel van jou kant richting de verzender en een kopie naar het hoofdkantoor in Nederland zal het kunnen helpne als je een fax of brief stuurt. Bellen en mailen is meer voor de "korte klap" maar als je later in welles nietes sferen raakt is het altijd fijn om echt wat zwart op wit te hebben.
Pas nadat je een reactie zwart op wit terug hebt ontvangen kun je daarop passende stappen ondernemen. Met een beetje geluk heb je in die tussentijd je (nieuwe) notebook al ontvangen.
-
Re: Acer en UPS combi
Idd
Telefonisch wordt er van alles geroepen, maar als ze het op papier zetten dan is men wel voorzichtig om alleen dingen te beloven die ook waargemaakt gaan worden
Telefonisch wordt er van alles geroepen, maar als ze het op papier zetten dan is men wel voorzichtig om alleen dingen te beloven die ook waargemaakt gaan worden