LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] afzuigkap

Is jouw garantie niet goed verlopen? Geef hier jouw mening.
[email protected]

afzuigkap

Ongelezen bericht door [email protected] »

Maart 2004 wordt mijn keuken 5 jaar oud, afzuigkap maakte erge trillingen, dit bij de leverancier van de keuken gemeld, maar die stuurt siemens naar mij toe (waar ik niet om vraag!!!), monteur komt, en je raad het al de trilling is plots verdwenen, maar zadeld mij wel met een rekening van € 75,-.
Mijn vraag: kan ik dit bij de keukenleverancier inleveren, want als hij gemeld had dat hij siemens zou sturen had ik mij wel 2 keer bedacht!!!

Met vriendelijke groet: D.S.van Aarst

Orakel

Re: afzuigkap

Ongelezen bericht door Orakel »

Ik vind het een fantastische service dat het bedrijf Siemens gebeld heeft. En dat 5 jaar na aankoop.

Ze hadden ook het advies kunnen geven zelf te bellen.

Het is nu toevallig dat de trilling zelf is verdwenen. Als hij er nog was geweest, had u vast zelf Siemens gebeld. Eerlijk is eerlijk.

Beetje kinderachtig om nu de rekening door de keukenleverancier te laten betalen. Zij zullen in ieder geval nooit weer iets voor u doen.
EN TERECHT!!

@tje

Re: afzuigkap

Ongelezen bericht door @tje »

Dat vind ik flauwekul!

De keukenleverancier had moeten vertellen wat ze gingen doen en wat eventueel de kosten waren. Ik zou hier toch eens een goed gesprek met de keukenleverancier over hebben.

Gesloten