LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] afzuigkap

Is jouw garantie niet goed verlopen? Geef hier jouw mening.
Arno_mon

afzuigkap

Ongelezen bericht door Arno_mon »

Na 3 jaar geeft de afzuigkap de geest. Garantie was destijds 1 jaar.
Keukenleverancier gebeld. Die zegt op zijn beurt bel maar direct naar Whirlpool want ik heb geen gekwalificeerd personeel hiervoor.
Whirpool komt langs, prinplaat is stuk: kosten EUR 250,-.
Kan ik dit nog bij iemand verhalen. Vind het namelijk eigenlijk niet normaal dat dit na 3 jaar al gebeurt, je zou toch mogen verwachten langer van zo'n aparaat of onderdeel gebruik te kunnen maken.
En zo ja, bij wie dan: bij keukenleverancier (daar heb ik destijds aan betaald) of bij whirlpool direct.
Mvg,
Arno

inxsnl
Berichten: 1127
Lid geworden op: 31 mar 2004 14:38

Re: afzuigkap

Ongelezen bericht door inxsnl »

U had ook een lokale reperateur kunnen inschakelen
Deze rekenen minder voorrijkosten en een lager uurtarief.
De schakelmodule kost ongeveer 49 euro, en was simpel zelf te vervangen geweest

Tim

Gast

Re: afzuigkap

Ongelezen bericht door Gast »

als u al garantie/coulance gekregen had was dit alleen op het defecte onderdeel geweest en niet op het uur loon en voorrijkosten.

de fabriek hanteert hogere tarrieven dan een lokale reparateur

Gesloten