Je betoog is nogal karig. Eigenlijk is het geen betoog, omdat je geen argumenten geeft. Je vindt iets en verwart je eigen mening kennelijk met een feit. Ik heb reeds een link naar een artikel van Arnoud Engelfriet gegeven, waarin klip en klaar aangegeven staat dat de Geschillencommissie Computers van oordeel is dat een consument in beginsel mag verwachten dat een scherm vrij is van dode pixels. Dat jij een andere mening heb is leuk en aardig, maar daarmee legt verder totaal geen gewicht in de schaal.john18 schreef:Er is geen recht op reparatie!
Het product valt in de marge van kwaliteitsnormen. 1 dode pixel kan voorkomen.
De centrale vraag is: wat mag de koper verwachten en waarom mag hij dat verwachten en in het verlengde daarvan: welke kwaliteitsnorm is van toepassing en waarom. Als de ISO 13406-2 norm, class I volgen, dan mag het scherm 0 dode pixels hebben. Dat is dus de lijn van Geschillencommissie Computers en ik vermoed dat de meeste rechters daar ook zo over zullen denken. Je doet alleen jezelf tekort als je doet alsof je de absolute waarheid kent.
En als ik een werkende telefoon wil, dan had ik er maar eentje met garantie moeten kopen? Zo werkt het recht in Nederland gelukkig niet.john18 schreef:Dan had je het product moeten kopen met garantie op de pixel