Ik heb op 19 december 2010 een Asus N53JQ laptop gekocht. Echter zag ik laatst dat er een streepje in het beeld zat. Vervolgens heb ik contact opgenomen met laptopshop en die hebben mij rechtstreeks doorverwezen naar Asus zelf omdat de garantie via hun loopt.
Mijn laptop is vervolgens opgehaald. Een aantal dagen erna kreeg ik een mail van asus met daarin de volgende mededeling:
Code: Selecteer alles
Uw toestel is opgestuurd met als klacht dat er een streep van ongeveer 3CM op het scherm zit.
Wij kunnen dit vervangen maar aangezien deze schade niet kan ontstaan door normaal gebruik is de garantie op dit onderdeel verlopen.
Helaas worden dan de reparatiekosten niet vergoed en zijn wij genoodzaakt een prijsopgave te sturen.
Ik heb hierna een mail na asus gestuurd met de medeling dat ik het totaal oneens ben met hun. Mijn laptop staat altijd op het bureau, is nooit gevallen of iets dergelijks wat min of meer door hun wel beweerd wordt door te zeggen dat dit niet kan komen door normaal gebruik.
Je koopt een laptop van €1000, en na nog geen half jaar is het scherm al stuk.. Ik hoor vaak lovende woorden over de service en gerantie van asus, dat is zelfs één van de redenen dat ik voor een asus laptop heb gekozen.
Wat kan ik hier tegen beginnen? Ik ben 100% eerlijk als ik zeg dat er geen gekke dingen met deze laptop zijn gebeurd.
Ps. Ik heb iets gelezen dat zij mij moeten bewijzen dat het daadwerlijk door grof gebruik is gekomen aangezien het binnen 6 maand na aankoop is?
Alvast bedankt,
Jeffrey