Wat als je een auto koopt met jaar 1 jaar garantie en na 3 maanden kom je erachter dat het bedrijf failliet is. Dit is ons overkomen. We hebben nog recht op 9 maanden garantie!!!!!
Dat een bedrijf bovag-gecertificeerd is maakt in dit geval niets uit.
We kunnen geen kant op,telefoon is afgesloten en de curator is niet te achterhalen!! Wie heeft dit ook meegemaakt.
Het bedrijf heet Schot en is/was in Velserbroek.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] autobedrijf failliet
-
Gast
Re: autobedrijf failliet
volgens mij is dit een verloren zaak
je kunt moeilijk een klacht tegen het bedrijf indien want dat bestaat niet meer.
Het contract van 1 jaar garantie is afgesloten met een bedrijf dat failliet is, hierdoor wordt dat contract niettig en is er dus geen garantie meer.
lullig, maar helaas
je kunt moeilijk een klacht tegen het bedrijf indien want dat bestaat niet meer.
Het contract van 1 jaar garantie is afgesloten met een bedrijf dat failliet is, hierdoor wordt dat contract niettig en is er dus geen garantie meer.
lullig, maar helaas
-
Niels
Ik zou toch eens op de site van de Bovag kijken. Volgens mij dient nl. een ander Bovag bedrijf de garantie egewoon over te nemen. het is tenslotte Bovag-garantie, welke voor elk aangesloten Bovag bedrijf geldt. Overigens hoop ik niet dat je er een beroep op hoeft te doen?
-
ricardo1
Heeft u een Bovag garantie bewijs gekregen bij die auto? Dan kunt u zich tot Bovag wenden. Zo niet, dan bent u misschien wel op het verkeerde been gezet toen u de auto kocht.
-
de
Ik meen me te herinneren dat in het Haarlems Dagblad een artikel heeft gestaan over Schot en dat alles goed geregeld is.
Dus grote kans dat de garantie wel degelijk door een andere garage is overgenomen. Ik weet dat niet zeker maar ik zou zeker eens goed informeren.
Dus grote kans dat de garantie wel degelijk door een andere garage is overgenomen. Ik weet dat niet zeker maar ik zou zeker eens goed informeren.
-
Gast
Na vandeweek langs ex schot dealer te hebben gereden zag ik dat tinholt dit overgenomen heeft ik zou daar eens gaan vragen of er iets geregeld is met schot. of eventueel de garantie overgenomen is.