Bestway reageert niet meer nadat ons nieuw gekochte jaccuzi palm springs defect was moesten we onze kapot knippen en serienummer uitknippen. Dit uiteindelijk gedaan anders kregen we geen nieuw bad opgestuurd. We hadden er een van Mei 2019 palm springs nieuw model met afvoergoot we kregen een oud model thuis gestuurd zonder afvoergoot .bewust gekocht omdat je daarop tuin slang kan bevestigen met leeglaten omdat jacuzzi op verhoging staat.
Toen we het omgeruilde bad gingen opblazen kregen we het bad niet hard.op een of andere manier na 20 min nog niet vol...aansluiting ander model?alles geprobeerd........
Toen zagen we dat het een heel ander bad was en ook geen afvoergoot heeft. Meteen Bestway weer gemaild. Want telefonisch zijn ze niet bereikbaar.
Inmiddels al maand verder en ze reageren nergens meer op....
Via facebook contact gezocht... moest in engels. Dus gedaan en hun zouden bestway hier in nl attenderen dat ze moesten antwoorde ...
Helaas ook niet..
Iemand rechtstreeks contact informatie?
Hoe krijg ik voor elkaar dat ze het omruilen voor de juiste?
Ze reageren echt nergens meer op.
Geen rechtsbijstand. Wie kan ik aanschrijven voor hulp...en liefste zet ik BESTWAY ECHT SLECHT IN HET NIEUWS. Want zo ga je niet met klanten om.
Wie o wie heeft tips..
Alvast bedankt
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Bestway jacuzzi onder garantie omgeruild voor verkeerde jacuzzi en reageren niet meer
-
- Berichten: 12784
- Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39
Re: Bestway jacuzzi onder garantie omgeruild voor verkeerde jacuzzi en reageren niet meer
Bent u dezelfde als Kathy01? viewtopic.php?f=2&t=193921&p=2759460&hi ... i#p2759460. Waarom u Bestway in slecht in het nieuws wilt brengen ontgaat mij. Zij hebben u niets verkocht, maar lossen wel de klacht op. U bent dus geen klant van hun. U bent klant van de verkoper. Daar moet u dus heen gaan en zij moeten dat gaan oplossen voor u.
Re: Bestway jacuzzi onder garantie omgeruild voor verkeerde jacuzzi en reageren niet meer
Nee dat ben ik niet. Maar las net wel dat topic.
1e keer telefonisch contact gehad en verteld waar we bad gekocht hadden en hun zeiden online ticket aanmaken garantie verloopt via daar.... en nu telefonisch willen ze niets doen en op mail reageren ze al maand niet en ik zit met fout bad
1e keer telefonisch contact gehad en verteld waar we bad gekocht hadden en hun zeiden online ticket aanmaken garantie verloopt via daar.... en nu telefonisch willen ze niets doen en op mail reageren ze al maand niet en ik zit met fout bad
-
- Berichten: 12784
- Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39
Re: Bestway jacuzzi onder garantie omgeruild voor verkeerde jacuzzi en reageren niet meer
Garantie is wettelijk bepaald dat dat door de verkoper gegeven moet worden. Daar moet u zich dus ook melden.jern schreef: ↑30 jun 2020 20:34Nee dat ben ik niet. Maar las net wel dat topic.
1e keer telefonisch contact gehad en verteld waar we bad gekocht hadden en hun zeiden online ticket aanmaken garantie verloopt via daar.... en nu telefonisch willen ze niets doen en op mail reageren ze al maand niet en ik zit met fout bad
Re: Bestway jacuzzi onder garantie omgeruild voor verkeerde jacuzzi en reageren niet meer
Maar hun hebben het bad dus wel opgestuurd maar verkeerde. Dus nieuwe situatie denk ik misschien?
-
- Berichten: 5921
- Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
- Locatie: Nederbelg!
Re: Bestway jacuzzi onder garantie omgeruild voor verkeerde jacuzzi en reageren niet meer
ze hebben een defecte omgeruild voor een nog wel leverbare, er is vrijwel niets meer leverbaar helaas.
Re: Bestway jacuzzi onder garantie omgeruild voor verkeerde jacuzzi en reageren niet meer
dat dit bad door bestway is verzonden, maakt de situatie er niet makkelijker op. In beginsel heeft u een overeenkomst met de verkoper, en deze moet u een conform product leveren. Tussen u en bestway bestaat/bestond er geen enkele overeenkomst en ook geen verplichtingen.
Komkommertijd
vindt dit leuk
Re: Bestway jacuzzi onder garantie omgeruild voor verkeerde jacuzzi en reageren niet meer
Inderdaad. Het onjuiste bad terugsturen is zo geregeld, maar vervolgens de verkoper alsnog bewegen om een juist bad te leveren wordt lastig: je hebt immers én het bad, én het uitgeknipte serienummer niet meer.
Je enige kans lijkt me om Bestway te bewegen contact met de verkoper op te nemen. Maar of ze dat gaan doen waag ik te betwijfelen...
Dit topic bewijst bij uitstek hoe belangrijk het is de formele, juiste weg te bewandelen. Praktische oplossingen kunnen ook heel vervelend uitpakken.
Je enige kans lijkt me om Bestway te bewegen contact met de verkoper op te nemen. Maar of ze dat gaan doen waag ik te betwijfelen...
Dit topic bewijst bij uitstek hoe belangrijk het is de formele, juiste weg te bewandelen. Praktische oplossingen kunnen ook heel vervelend uitpakken.