LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] borduurmachine brother 4000D

Is jouw garantie niet goed verlopen? Geef hier jouw mening.
nel cevering

borduurmachine brother 4000D

Ongelezen bericht door nel cevering »

hallo allemaal,

wij zitten met een garantieprobleem van onze nieuw gekochte brother 4000D borduurmachine.
we zijn met zijn drieën, twee machines staan nu al veertien dagen bij brother en de derde moet er ook naar toe.
brother zelf neemt op geen enkele manier contact met ons op en als we dat dan zelf maar weer doen krijgen we smoesje op smoesje en niemand zegt ons wat er met onze machines aan de hand is of wat nog belangrijker wanneer we ze weer gebruiksklaar thuis hebben.
we praten hier wel over machines van zo'n 4300 euro advies verkoopprijs.
omdat wij al een 100% gebreken score hebben verwacht ik dat het slechts het topje van de ijsberg is en dat er veel meer machines met gebreken in nederland zijn, maar brother zal dit nooit toegeven.
ik wil erg graag weten of er nog meer gebruiksters met klachten zijn en hoe die behandeld worden door brother.

groetjes nel

Gast

Re: borduurmachine brother 4000D

Ongelezen bericht door Gast »

hallo allemaal,

we hebben eindelijk bericht van brother ontvangen na een hele boze brief van mijn kant.
mijn machine bleek afgelopen maandag al met de bode teruggestuurd te zijn naar mijn dealer.
we blijven dus met het feit zitten dat van de kant van brother geen enkele inspanning gedaan is om mij daarover in te informeren.
dit heeft heel veel ergernis voor ons opgeleverd.
de machine van mijn vriendin staat nog bij brother omdat het probleem daarvan nog niet opgelost was.
ze heeft dit bericht vanmorgen gekregen nadat ze zelf voor de zoveelste keer contact opgenomen had met brother.
ze hopen het probleem zo spoedig mogelijk op te lossen.
de derde machine moet er nu nog naar toe en we hopen dan meer informatie van brother zelf te krijgen zonder dat we daarvoor zelf contact op moeten nemen.

groetjes nel

Gast

Waarom zou brother je daar over moeten informeren?
Vind dat meer de taak van je dealer.
Jij bent namelijk geen direct contact persoon voor brother, dat is de dealer.
Net zoals jij de dealer om tekst en uitleg zou moeten vragen.
Zou hij nog niks weten, dan is het zijn taak om contact met brother op te nemen en jou vervolgens te informeren.

nel cevering

Ongelezen bericht door nel cevering »

hallo allemaal,

ik wil even doorgeven dat ik de machine na een tweede reparatie goed werkend van brother terug heb gekregen.
er is nu goed contact geweest en een erg goede uitleg wat de oorzaak van het probleem was.
er is een goed gesprek geweest met brother en de problemen door niet juiste communicatie zijn nu perfekt opgelost.
ik heb mijn dealer niet voor de tweede keer lastig gevallen omdat het uiteindelijk niet zijn schuld is, maar we moeten hem er officieel wel mee opzadelen wat ik toch ook niet geheel terecht vind.

groetjes nel

Gast

Je hebt hem toch bij de dealer gekocht?????? Dan zijn zij aansprakelijk!!!!!!!!!!!!!!! Dus tuurlijk wel terecht....

Gesloten