Twee jaar geleden kocht ik een vloerlamp met een jaar fabrieksgarantie. Over deze garantietermijn heb je als consument niets te zeggen, het wordt door de leverancier eenzijdig vastgesteld. Na twee jaar is de lamp kapot. Boxford Holland repareert niet, gaat een artikel binnen de garantietermijn stuk dan wordt het vervangen, gebeurt dat na deze termijn dan heb je gewoon pech gehad. Dat de wet een te verwachten gebruiksduur hanteert, is Boxford geen zorg, ze maken daar hun eigen wetten.
Dus een waarschuwing: als u iets langer dan een jaar wilt gebruiken, koop het dan niet bij Boxford Holland.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] boxford holland b.v.
Re: boxford holland b.v.
1. dit hoort in de rubriek 'garantie' kwijt. RADAR svp verplaatsen deze topic
2. de wet is heel duidelijk over garantie: 2 jaar! Alleen is het een probleem als de leverancier hier niet aan meewerkt. Het is vaak de moeite niet om er een zaak van te maken
3. zie de rubriek garantie. hier zijn al meerder topics over.
2. de wet is heel duidelijk over garantie: 2 jaar! Alleen is het een probleem als de leverancier hier niet aan meewerkt. Het is vaak de moeite niet om er een zaak van te maken
3. zie de rubriek garantie. hier zijn al meerder topics over.