LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] computer SKY Dixons

Is jouw garantie niet goed verlopen? Geef hier jouw mening.
rinavanwilligen

computer SKY Dixons

Ongelezen bericht door rinavanwilligen »

Ik heb een hele grote klacht over mijn PC gekocht bij Dixons het merk is een SKY vanaf het begin had ik al ellende met de PC hij is zeggen en schrijven 5 maal gerepareerd ben in het bezit van alle reparatiebonnen,de direkteur van de dixons de heer Kleijn velen malen geschreven maar werd gewoon voor leugenaar uitgemaakt kan hier nu niets aangedaan worden??ik heb gezegd dat ik mijn geld terug wil hebben dat ik geen vertrouwen meer in de PC heb,hopende dat U mij kan helpen bvb dank Rina. [/b]

Gast

Re: computer SKY Dixons

Ongelezen bericht door Gast »

Hoi Rina,

Kan je misschien iets duidelijker zijn. Want zo kan niemand zinnig commentaar geven. Met welke klachten is de PC bijvoorbeeld al vijf keer ter reparatie aangeboden? En ging het hier steeds om dezelfde klacht? Hoe komt het dat de directeur je voor leugenaar uitmaakt? Waarop heeft hij dat gebasseerd?

Wanneer je je geld terug wilt ontvangen, moet je verhaal wel helder in elkaar zitten en moet het duidelijke argumenten bevatten. Ik hoop dat je brief aan Dixons beleefder en duidelijker was dan onderstaand verhaal.

Je kan overigens altijd een verzoek doen tot een escallatieprocedure!

Adam

Ongelezen bericht door Adam »

Geplaatst op 06 Oct 2004 00:17 door rinavanwilligen

--------------------------------------------------------------------------------

Ik heb een hele grote klacht over mijn PC gekocht bij Dixons het merk is een SKY vanaf het begin had ik al ellende met de PC hij is zeggen en schrijven 5 maal gerepareerd ben in het bezit van alle reparatiebonnen,de direkteur van de dixons de heer Kleijn velen malen geschreven maar werd gewoon voor leugenaar uitgemaakt kan hier nu niets aangedaan worden??ik heb gezegd dat ik mijn geld terug wil hebben dat ik geen vertrouwen meer in de PC heb,hopende dat U mij kan helpen bvb dank Rina
Beste Rina,

Naar aanleiding van uw klacht wil ik u adviseren om Dixons per aangetekend schrijven te sommeren u een andere en deugdelijke computer te verstrekken en wel binnen 10 dagen gerekend vanaf de datum waarop u de brief verzend, anders dat moet u ook in uw aangetekend schrijven vermelden, als ze het niet om komen ruilen dan eist u uw geld terug.
Wellicht zullen ze dat wel niet doen, maar goed u moet toch zo handelen, dat staat in de wet, stapt u naar de Rechter om de koop ongedaan te maken waarbij Dixons in alle gerechtelijke kosten alsmede de Deurwaarderskosten veroordeeld zal worden.
Naar aanleiding van artikel 17 boek 7 van het burgelijk wetboek staat u volkomen in uw gelijk.
Het is niet mijn bedoeling om hier de Advocaat uit te gaan hangen, ik zeg alleen maar wat u moet doen en uw rechten zijn.
U staat volkomen in uw recht, u heeft namelijk een product gekocht bij Dixons wat niet aan de verwachtingen voldoet wat u ervoor had mogen verwachten.
Rina, het probleem wat u zojuist uiteenschetste klinkt mij heel bekend in mijn oren, ik heb namelijk hetzelfde probleem gehad met de firma Block te Almere-stad, ook zij zeiden tegen mij, bekijk het maar, wat denkt u eigenlijk wel, alleen zij maakten het nog erger dan Dixons, afijn om een lang verhaal kort te maken, deze oude jongen werd opdat moment een beetje boos ik kon hun houding niet waarderen en die grote smoel wat ik van hen kreeg ook niet, ik stapte inderdaad naar de Rechter, kassa, Block kreeg de rekening gepresenteerd.
Doe nou maar gewoon wat ik zei, het komt goed.
Hopelijk u van dienst geweest te zijn verblijf ik met de allermeeste hoogachting.

Adam

Gast

Ik hoop dat je brief aan Dixons beleefder en duidelijker was dan onderstaand verhaal.
Gast, ga dit soort vervelende bijdragen ergens anders uitkramen!!!

Gast

Je kan overigens altijd een verzoek doen tot een escallatieprocedure!
Waar slaat deze flauwe kul op?!

sentinel

Ongelezen bericht door sentinel »

Zeker 5 keer uit coulance windows xp erop gezet omdat mevrouw er niet mee wist om te gaan.

Gast

Precies, ruim 85% van alle pc problemen worden veroorzaakt door ONKUNDE oftewel gebruikersfouten......zullen dus wel allemaal softwareproblemen zijn die mevrouw heeft gehad. Of is er al enige hardware vervangen????

Gesloten