Heeft U het gelezen Consumentenbond leert electronica zaken eens lesje inzake garantie, nou niets is minder waar.
Dat deze zaken geen goede garantie geven is een feit dat waar is lees de topics er maar op na, ik heb echter ook gelezen dat verschillende mensen waaronder mij zelf hun abonnement opgezegd hebben omdat ze niet geholpen werden door de consumentenbond.
Dat ze honderde tel. gehad hebben met klachten geloof ik niet want ze zijn net zo onbereikbaar als al die andere bedrijven die je moeten helpen.
Zelf meegemaakt klacht via tel. na 15 min. verbroken dus geen klacht.
Via e-mail na 4 dagen bericht dat het naar de desbetreffende afdeling was verstuurd na drie weken wist ik nog niks (ging over garantie van stukkende wasmach.) dus toen heb ik per e-mail mijn abonnement opgezegd.
Verbazing alom want na twee uur werd ik gebeld waarom ik opgezegd had heb maar niet meer gereageerd.
Volgens mij zijn er te veel mensen geweest die hun abonnement opgezegd hebben en worden ze nu wakker alleen moeten ze niet gaan schermen van we leren ze een lesje want dat lesje hebben ze denk ik nu zelf wel geleerd.
Begrijp trouwens ook niet waarom er alleen bcc staat want harense smid kan er ook mee terecht volgens de topics. en er zijn er nog wel meer.
vr.gr.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] consumentenbond verdraaid de feiten.
Re: consumentenbond verdraaid de feiten.
Een stukkende wasmachine? Daar zou ik zelf ook wel een paar weken over moeten nadenken
gast hou je aan de discussie of ga anders op bezoek
bij von schwiebeblhoven elders op deze forum.
bij von schwiebeblhoven elders op deze forum.
Ik ben blij dat er ook een keer tegen de consumenten bond geklaagd wordt. Dat bedrijf werkt naar mijn mening ook niet 100% zoals het hoort. Ik denk zelfs dat de consumenten bond het ondernemers onnodig lastiger maakt dan het is.
Hallo you sleepers
Ik heb al meerdere malen mijn twijfels uitgesproken over de consumentenbond.
Ook zij zijn commercieel geworden
Ik heb al meerdere malen mijn twijfels uitgesproken over de consumentenbond.
Ook zij zijn commercieel geworden
-
Helaas geldt bij veel instantie's: "Waar het geld spreekt, zwijgt de waarheid!"
Vr. Gr. Hans.
Vr. Gr. Hans.