LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Dell (Alienware) na 3 jaar nog geen deugdelijk product

Is jouw garantie niet goed verlopen? Geef hier jouw mening.
8stefanz8

Dell (Alienware) na 3 jaar nog geen deugdelijk product

Ongelezen bericht door 8stefanz8 »

Ik heb 3 jaar geleden een Alienware17 laptop gekocht bij Dell met 4 jaar garantie.
Ik moest hiervoor 4 maanden wachten voor ik hem kreeg door wat fouten en de afgelopen 3 jaar is die ook altijd kapot geweest.
In het begin werd die opgehaald en was ik mijn laptop tot 2 maanden kwijt nu komt er regelmatig een monteur.

De afgelopen maand heb ik ongeveer 6 vakantiedagen opgenomen voor 1 monteur, die had af en toe de verkeerde spullen bij zich had of niet op kwam dagen. Er zijn zo'n 5/6 dingen vervangen en het probleem is nog niet opgelost, hun oplossing was weer een monteur hier ging ik niet in mee omdat de spullen net vervangen waren.

Een nieuwe mag ik niet omdat het volgens hun om het aantal fouten gaat in 1 maand en ze kijken niet verder dan het aantal fouten van dit jaar (wat pas net is begonnen) dus dat staat pas op 2. in twee maanden omdat er geen nieuwe case wordt geopend voor hetzelfde probleem.
Ik zit dus al 3 jaar met een kapotte laptop en nu willen ze hem weer ophalen wat volgens hun tot 12 dagen duurt maar uit mijn ervaring kan dit ook 2 maanden duren. En dit is geen oplossing want ik heb dagelijks een laptop nodig. (ik mag geen tijdelijk product)

Iemand enig idee wat ik wel kan doen? Heb al een aantekende brief gestuurd maar Dell geeft niet thuis. Ook bel ik dagelijks maar krijg steeds het antwoord dat ophalen de enige oplossing is.

alfatrion

Re: Dell (Alienware) na 3 jaar nog geen deugdelijk product

Ongelezen bericht door alfatrion »

De verjaringstermijn is 2 jaar nadat je een beroep hebt gedaan op je wettelijke garantie recht. Verjaring is te sturen, maar het is op basis van de verstrekte gegevens niet evident duidelijk dat dit ook is gebeurt.

Gesloten