LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Disc Read Error op Playstation 3 met MW3. 90 dagen garantie

Is jouw garantie niet goed verlopen? Geef hier jouw mening.
dunnie

Disc Read Error op Playstation 3 met MW3. 90 dagen garantie

Ongelezen bericht door dunnie »

Beste,

Ik heb een vraag over het garantie termijn die mij word opgelegd door Activision.

In november vorig jaar heb ik het spel Call of Duty: Modern Warfare 3 gekocht.
Sinds ander halve week geeft het spel bij of na het starten van een online game de melding "disc read error" en vervolgens sta ik weer in het hoofdmenu.

Via de support website van Activision heb ik een Call aangemaakt om het spel om te ruilen. Na 6 maanden mag ik toch verwachten dat ik nog garantie heb.

(Ik ben er echt goed mee omgegaan, hij gaat direct in de ps3 of in het doosje als ik niet speel.)

Nu heb ik Activision eindelijk zo ver dat mijn game wil omruilen. RMA nummer e.d. ontvangen maar omdat mijn disc ouder is dan 90 dagen, moet ik er 10 euro bij doen voor administratie kosten en verzend kosten.

Is dit normaal???

Ik hoor graag van jullie. Bij voorbaat dank.

olaf79

Re: Disc Read Error op Playstation 3 met MW3. 90 dagen garantie

Ongelezen bericht door olaf79 »

Garantie op een software en software dragers is nog een grijs gebied. In principe heb je op software zelf geen garantie. Maar de drager van de software is een gewoon product en daarop heb je wel garantie.
Uiteraard is het de vraag of het hier gebruiksschade betreft of een productiefout. Als er krassen op de dvd zitten, dan kun je garantie wel vergeten, want die dvd rollen niet uit de fabriek met krassen.

Gesloten