LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Dixons
Dixons
Ik wil maar een ding bijvoegen aan alle KLANTEN van DIXONS.de V.G.V is een zekerheid op de artikel die u koopt Bij de DIXONS,want RADAR legt het niet goed uit,natuurlijk moet de artikel langer mee gaan dan 1 jaar,want alle artikelen gaan langer mee dan 1 jaar,normaal gezien in het 2de jaar zonder de V.G.V garantie kan de klant de artikel terug sturen naar de reprateur,dat heeft RADAR ook een beetje gelijk in.de onderdelen worden gratis vervangen maar RADAR verteld niet over de VERZEND kosten en de UURLOON van de reprateur en dat verteld RADAR niet tegen alle klanten van DIXONS.dus als een klant een DIGITALE CAMERA koopt van 500 EURO en de camera gaat na 14 maanden stuk,dan weet de klant niet hoeveel hij kwijt is aan de reperatie kosten +/- tussen 100 en 300 euro kwijt is en die V.G.V is maar misschien 64 euro voor 3 jaar totaal dus de klant heeft een groot voordeel.de kans is ook dat de artikel niet DEFECT gaat,maar het is een zekerheid voor de KLANT van DIXONS.
Over de comfortcard is niks verplicht maar de klant wil toch binnen 3 jaar teug betalen,dus de V.G.V is allen maar een voordeel voor de klant.
RADAR zegt dat ze naar 5 winkels zijn geweest maar dat klopt niet ze zijn naar stuk of 50 winkels geweest en van die 50 hebben verteld dat de V.G.V verplicht is maar de 5 winkels die op de programa zijn gweest zijn FRENCHIJZER
Ik hoop dat het duidelijk is nu voor de klanten van DIXONS,niet omdat ik DIXONS medewerker ben maar allen over de duidelijk zijn over reperatie na 1 jaar normale garantie,u kunt altijd bij dixons terecht voor all u vragen en u kunt ook ons reperatie map kijken hoe duur het is om artikel te repareren dan zult u schrikken van de hoge prijzen.
En een ding voor de programma RADAR,we worden niet zwakker door jullie programma we worden alleen maar sterker,en ik persoonlijk verkoop sinds na jullie goede programma meer V.G.V,ons klanten kunnen op ons rekennen,we hebben de SERVICE van NEDERLAND
PS: welke verzekering van NEDERLAND geeft een persentage van 7,5 %
met vriendelijke groete
D
Over de comfortcard is niks verplicht maar de klant wil toch binnen 3 jaar teug betalen,dus de V.G.V is allen maar een voordeel voor de klant.
RADAR zegt dat ze naar 5 winkels zijn geweest maar dat klopt niet ze zijn naar stuk of 50 winkels geweest en van die 50 hebben verteld dat de V.G.V verplicht is maar de 5 winkels die op de programa zijn gweest zijn FRENCHIJZER
Ik hoop dat het duidelijk is nu voor de klanten van DIXONS,niet omdat ik DIXONS medewerker ben maar allen over de duidelijk zijn over reperatie na 1 jaar normale garantie,u kunt altijd bij dixons terecht voor all u vragen en u kunt ook ons reperatie map kijken hoe duur het is om artikel te repareren dan zult u schrikken van de hoge prijzen.
En een ding voor de programma RADAR,we worden niet zwakker door jullie programma we worden alleen maar sterker,en ik persoonlijk verkoop sinds na jullie goede programma meer V.G.V,ons klanten kunnen op ons rekennen,we hebben de SERVICE van NEDERLAND
PS: welke verzekering van NEDERLAND geeft een persentage van 7,5 %
met vriendelijke groete
D
Re: Dixons
Als jouw inzet en klantenservice net zo goed is als je nederlands..
zou je misschien niet bij Dixons moeten werken
Haal die rotzooi voortaan eens door de spellingscontrole heen joh ..
zou je misschien niet bij Dixons moeten werken
Haal die rotzooi voortaan eens door de spellingscontrole heen joh ..
Re: Dixons
Ik denk niet dat de directie van Dixons erg blij mag zijn met dit soort werknemers.
Re: Dixons
Het valt me op dat een aantal van jullie de namen gebruiken van anderen. Buiten het feit dat dit zeer onbeschofd is, win je hier niets mee, wordt je standpunt al helemaal niet serieus genomen en is het bovendien nog strafbaar ook! Stop eens met dit zielige gedoe!
Janna
Janna
Re: Dixons
RADAR zegt dat ze naar 5 winkels zijn geweest maar dat klopt niet ze zijn naar stuk of 50 winkels geweest en van die 50 hebben verteld dat de V.G.V verplicht is maar de 5 winkels die op de programa zijn gweest zijn FRENCHIJZER
En jij wilt jezelf echt serieus noemen "Denny" ?
Re: Dixons
Ja denny, jullie laten mensen verplicht een garantie afsluiten voor 3 jaar van 179,- euro zoals bij mij is gebeurd, als ik had geweten dat dit niet verplicht was, had ik hem ook niet afgesloten.
Jullie naaien de mensen waar ze bij staan.
Bah, dit vind ik echt heeeeeel smerig.
de groeten [/b]
Jullie naaien de mensen waar ze bij staan.
Bah, dit vind ik echt heeeeeel smerig.
de groeten [/b]
Re: Dixons
Ik had een laptop gekocht bij de dixons welke na 1.5 jaar kapot is gegaan ik ben zelf niet geautoriseerd om eraan te sleutelen want dan zou mijn verlengde garantie vervallen
nu blijkt dat de oorzaak van het probleem buiten de garantie voorwaarden valt en dan heb ik de keus
of 100 euro betalen om hem (nog steeds kapot) terug te krijgen
of 200 en dan blaast iemand bij sony 3 keer op me koeling tot ie schoon is
maar dixons verleent echter geen medewerking als ik het hier niet mee eens ben ik krijg niet eens een gespecificeerder rekening en 100 euro aan arbeidsuren voor een beetje stof wegblazen vind ik een beetje veel
maar je moet dus nooit een verlengde garantie van de dixons nemen want je betaald eerst voor de garantieverzekering en vervolgens teveel voor een reparatie
wat heb je dan nog aan je garantie
had me 200 euro gescheeld als ik hem zelf open had geschroeft
nu blijkt dat de oorzaak van het probleem buiten de garantie voorwaarden valt en dan heb ik de keus
of 100 euro betalen om hem (nog steeds kapot) terug te krijgen
of 200 en dan blaast iemand bij sony 3 keer op me koeling tot ie schoon is
maar dixons verleent echter geen medewerking als ik het hier niet mee eens ben ik krijg niet eens een gespecificeerder rekening en 100 euro aan arbeidsuren voor een beetje stof wegblazen vind ik een beetje veel
maar je moet dus nooit een verlengde garantie van de dixons nemen want je betaald eerst voor de garantieverzekering en vervolgens teveel voor een reparatie
wat heb je dan nog aan je garantie
had me 200 euro gescheeld als ik hem zelf open had geschroeft
Re: Dixons
Dixons directieleden:
ZIjn omhooggevallen lts ers,
ZIjn niet bekwaam,
Behoren tot vendex international/vedelectric,
Zijn slavendrijvers,
Nemen geen volwaardig personeel aan simpelweg omdat ze geen waardige selectie kunnen maken omdat ze niet waardig zijn.
dixons = electriccity = modern electronics, en dat zijn weer omhooggevallen platvoerse havenarbeiders die beter haring kunnen gaan schoonmaken!
oud Directielid Dixons.
ZIjn omhooggevallen lts ers,
ZIjn niet bekwaam,
Behoren tot vendex international/vedelectric,
Zijn slavendrijvers,
Nemen geen volwaardig personeel aan simpelweg omdat ze geen waardige selectie kunnen maken omdat ze niet waardig zijn.
dixons = electriccity = modern electronics, en dat zijn weer omhooggevallen platvoerse havenarbeiders die beter haring kunnen gaan schoonmaken!
oud Directielid Dixons.
Re: Dixons
Dixons directie lid,
Heeft geen verstand van zaken, dixons heeft niets met Modern Electronics te maken. En Modern Electronics heeft niets met Vendex te maken!
Zie www.vendexkbb.nl
Dixons directie lid is blijkbaar blijven hangen in de tijd!!
Heeft geen verstand van zaken, dixons heeft niets met Modern Electronics te maken. En Modern Electronics heeft niets met Vendex te maken!
Zie www.vendexkbb.nl
Dixons directie lid is blijkbaar blijven hangen in de tijd!!
Re: Dixons
Dit soort onzinnige posts moeten gewoon verwijderd worden. Leuke gedichtjes maken over de Dixons directie omdat je er zelf waarschijlijk ooit ontslagen bent enzo. En over het hele onderwerp: niemand dwingt je toch om de garantie te verlengen. Je wordt toch niet gedwongen om met een confortcard te betalen. En op zich als je dan zo dom bent om dit te doen voor de periode van 3 jaar, dan wil je toch zeker ook 3 jaar garantie. straks is je camera kapot en dan kun je nog 1,5 jaar betalen voor iets dat je niet meer hebt. Consumeten moeten gewoon eens opletten in de winkel, zelf nadenken, zelf keuzes maken en niet achteraf zeuren dat ze een garanatie hebben genomen. Een ook aan een verlengde garantie zijn eisen verbonden. He is logisch dat als je je laptop opstuurt voor een defect dat veroorzaakt wordt door bakken stof in de laptop, dat je dat gewoon zelf moet betalen. En dan zo'n reactie van een dixons-medewerker, goed bedoeld, het woord frechijzer.. kom op zeg. Ga dan bij de vuilnis werken.
Re: Dixons
Toevallig ken ik een paar directieleden van Dixons, en er is geen een die zo zou reageren als dat jij doet. Ik begrijp wel dat er een stukje jaloesie in jou zit (mischien ontslagen of zo?) maar het is wel heel kinderachtig om je zo te uiten.
Jammer
Jammer
-
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 25 jun 2005 12:15
Re: Dixons
Ik heb zelf bijna 10 jaar bij Dixons gewerkt en ken het garantiesysteem van haver tot gort. Er wordt vanuit de organisatie enorm gepusht wordt om dit te verkopen. Logisch, er zit een enorme marge op (meer dan 30 procent), het wordt ondergebracht bij Vendopolis (ook Vendex, dus nóg meer winst) en de verkoper hoeft alleen maar een papiertje in te vullen en ontvangt zelf ook nog een bonus. In de praktijk vergeten klanten dat ze zo'n certificaat hebben of ze zijn het kwijt of het apparaat gaat nooit kapot. En als het kapot gaat, moet het ook een fabrieksfout zijn, dus het aantal klanten wat terugkomt is minimaal. De kip met de gouden eieren dus !
Ik sta zelf absoluut niet achter een dergelijk produkt, zeker niet voor de prijzen die Dixons rekent. Maar bij Dixons ben je pas een goede verkoper als je veel garanties verkoopt, de rest, zoals produktkennis, telt niet, vandaar ook het soms bedroevend lage niveau van de verkopers.
Ik sta zelf absoluut niet achter een dergelijk produkt, zeker niet voor de prijzen die Dixons rekent. Maar bij Dixons ben je pas een goede verkoper als je veel garanties verkoopt, de rest, zoals produktkennis, telt niet, vandaar ook het soms bedroevend lage niveau van de verkopers.
Re: Dixons
Hoe kun je dan 10 jaar voor een bedrijf werken waar je niet eens achter staat!!! Lekkere verkoper ben je dan geweest!
En kan de verkoper er dan wat aandoen dat de klanten hun bewijs van garantie kwijt raken? Je kan toch ook geen broek terug brengen zonder bon???????
En kan de verkoper er dan wat aandoen dat de klanten hun bewijs van garantie kwijt raken? Je kan toch ook geen broek terug brengen zonder bon???????
-
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 25 jun 2005 12:15
Re: Dixons
Ik heb gezegd dat ik niet achter dát produkt sta, niet dat ik niet achter het bedrijf stond.
Verder raken mensen hun bon of certificaat kwijt, wat inhoudt dat ze geen garantie meer hebben, dus wordt er niks meer geclaimd. Dixons plukt daar dan de vruchten van.
Voortaan even een beetje lezen, of ga voortaan ergens anders sabbelen.
Verder raken mensen hun bon of certificaat kwijt, wat inhoudt dat ze geen garantie meer hebben, dus wordt er niks meer geclaimd. Dixons plukt daar dan de vruchten van.
Voortaan even een beetje lezen, of ga voortaan ergens anders sabbelen.
Re: Dixons
Een beetje verkoper verkoopt wat ie in z'n winkel heeft staan. Dat is nl. zijn werk. Dus zeker een goede verkoper. Je kan ook een broek terug brengen zonder bon, er zijn winkel die de broek dan terug nemen. Beetje jammer dat je zo moet reageren en dan ook nog eens met van de net-niet- antwoorden.Hoe kun je dan 10 jaar voor een bedrijf werken waar je niet eens achter staat!!! Lekkere verkoper ben je dan geweest!
En kan de verkoper er dan wat aandoen dat de klanten hun bewijs van garantie kwijt raken? Je kan toch ook geen broek terug brengen zonder bon???????
-
- Berichten: 1282
- Lid geworden op: 20 jul 2005 00:52
Re: Dixons
Dat zal ongetwijfeld kloppen, maar wat Denny de topicstarter zegt is daarom niet minder waar. Het levert uiteindelijk wel degelijk een groot voordeel voor de klant op als er iets stuk gaat. Ook al deel je de kosten met Dixons, het is dan nog altijd veel duurder dan zo'n verlengde garantie.Ik heb zelf bijna 10 jaar bij Dixons gewerkt en ken het garantiesysteem van haver tot gort. Er wordt vanuit de organisatie enorm gepusht wordt om dit te verkopen. Logisch, er zit een enorme marge op (meer dan 30 procent), het wordt ondergebracht bij Vendopolis (ook Vendex, dus nóg meer winst) en de verkoper hoeft alleen maar een papiertje in te vullen en ontvangt zelf ook nog een bonus. In de praktijk vergeten klanten dat ze zo'n certificaat hebben of ze zijn het kwijt of het apparaat gaat nooit kapot. En als het kapot gaat, moet het ook een fabrieksfout zijn, dus het aantal klanten wat terugkomt is minimaal. De kip met de gouden eieren dus !
Ik sta zelf absoluut niet achter een dergelijk produkt, zeker niet voor de prijzen die Dixons rekent. Maar bij Dixons ben je pas een goede verkoper als je veel garanties verkoopt, de rest, zoals produktkennis, telt niet, vandaar ook het soms bedroevend lage niveau van de verkopers.
Je moet niet kijken naar wat het de winkelier kost (NATUURLIJK wordt er op verdiend, anders werd het natuurlijk niet aangeboden), maar naar wat het de klant scheelt. En dat is echt heel veel, geloof me maar.