Hoe is jullie ervaring met de support van DJI?
Heb een mavic air verzonden zonder assecoires. Deze had een error na de laatste firmware update, refresh werkte niet.
Conclusie DJI
NO WARRANTY: Crash damage. Liquid damage. Aircraft & gimbal damaged. Battery damaged. According to the assessment made by our Engineering staff it has been discovered that this unit is a Total Loss/is Water Damaged.
Gimbal en camera werkten gewoon goed voor verzending en geen accu mee verzonden. Toch is deze volgens DJI beschadigd............
En dan nog het volgende.
Please be informed that the original unit will not be sent back according to after-sales policy. We thank you for your understanding.
Mijn P4P plus is vorige week ook defect geraakt, dag ervoor nog gevlogen volgende dag gimbal motor overload error. Deze is nu ook daar ik houd mijn hart vast.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] DJI
-
- Berichten: 12834
- Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39
Re: DJI
Wat hebben ervaringen van anderen met uw klacht te maken? Wat was de reactie van DJI dat er geen accu was meegezonden en toch onderzocht is?
-
- Berichten: 5005
- Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
- Locatie: Landgraaf
Re: DJI
Misschien spreken ze wel Nederlands als je ze op gaat zoeken. Dat communiceert gemakkelijker als in het Engels.
Re: DJI
Bij die laatste moet je zijn, niet bij de fabrikant. Daar heb jij niets mee te maken, je hebt een overeenkomst met de verkoper, niet met de fabrikant. Dat de fabrikant de garantie afkeurt is niet jouw probleem, maar het probleem van de winkel. De winkel is verantwoordelijk voor het leveren van een conform product.
Ik vind vooral dit een mooie opmerking.
Ook al is dat ding defect, jij hebt recht op jouw eigendom. Dit mogen zij niet zomaar houden omdat hun beleid is. Dat kan je wel bij de winkel neerleggen.