LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ecco schoenen

Is jouw garantie niet goed verlopen? Geef hier jouw mening.
encore

Re: Ecco schoenen

Ongelezen bericht door encore »

moederslink schreef:
encore schreef:Zo reed ik laatst langs de Michelin-fabriek en liet ze daar mijn versleten banden zien. Kreeg zomaar nieuwe! En ze praten geen woord Nederlands daar!

:lol: Ik ga ook iets proberen met mijn fietsbanden.....lukt vast wel...
Maar bij mij stond er wèl op dat ze een Good Year garantie hadden. Was blij dat ik een scan van het kopietje van het originele bonnetje had laten vertalen..poeh.. En ik werk er ook nog eens.

willemina

Ongelezen bericht door willemina »

moederslink schreef:[quote="langste adem"? Nieuwe schoenen zijn toch per definitie waterdicht ? :x
Sandalen niet.

encore

willemina schreef:[quote="langste adem"? Nieuwe schoenen zijn toch per definitie waterdicht ? :x
Sandalen niet.[/quote]

Oh jee, u voelde al eerder nattigheid?

encore

Nou ja, ik ruil ook altijd mijn versleten winterbanden in tegen nagelnieuwe zomerbanden, onder garantie...

justers*

Ongelezen bericht door justers* »

willemina schreef:Mijn Ecco schoenen van net 1 jaar oud vertoonden sterke slijtage aan de zolen. Ik ben er mee teruggegaan naar de Nelson winkel in Amersfoort en kreeg zonder problemen en gezeur nieuwe schoenen. Geweldig, ik had niet verwacht dat het zo gemakkelijk zou gaan. Nu durf ik ook in de toekomst weer Ecco schoenen te kopen. Fijn, want ze zitten lekker en gaan over het algemeen ook lang mee.
Laat je niet beïnvloeden door deze reacties van het vaste panel :D Ik heb hetzelfde meegemaakt als jij vorig jaar. Positieve berichten dat vindt het vaste panel niet gezellig :wink:

eleven

Ongelezen bericht door eleven »

justers* schreef:
willemina schreef:Mijn Ecco schoenen van net 1 jaar oud vertoonden sterke slijtage aan de zolen. Ik ben er mee teruggegaan naar de Nelson winkel in Amersfoort en kreeg zonder problemen en gezeur nieuwe schoenen. Geweldig, ik had niet verwacht dat het zo gemakkelijk zou gaan. Nu durf ik ook in de toekomst weer Ecco schoenen te kopen. Fijn, want ze zitten lekker en gaan over het algemeen ook lang mee.
Laat je niet beïnvloeden door deze reacties van het vaste panel :D Ik heb hetzelfde meegemaakt als jij vorig jaar. Positieve berichten dat vindt het vaste panel niet gezellig :wink:

En dan denk je ben je geloofwaardig?

Gesloten