LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ecco schoenen

Is jouw garantie niet goed verlopen? Geef hier jouw mening.
willemina

Ecco schoenen

Ongelezen bericht door willemina »

Mijn Ecco schoenen van net 1 jaar oud vertoonden sterke slijtage aan de zolen. Ik ben er mee teruggegaan naar de Nelson winkel in Amersfoort en kreeg zonder problemen en gezeur nieuwe schoenen. Geweldig, ik had niet verwacht dat het zo gemakkelijk zou gaan. Nu durf ik ook in de toekomst weer Ecco schoenen te kopen. Fijn, want ze zitten lekker en gaan over het algemeen ook lang mee.

olaf79

Re: Ecco schoenen

Ongelezen bericht door olaf79 »

Prima service. Dat kom je niet vaak meer tegen. Fijn dat je dat hier meldt, de positieve winkels mogen ook aandacht.

eleven

Ongelezen bericht door eleven »

olaf79 schreef:Prima service. Dat kom je niet vaak meer tegen. Fijn dat je dat hier meldt, de positieve winkels mogen ook aandacht.
Jij zou het toch moeten weten, dat niet geoorloofd is.
Het is niet toegestaan advertenties te plaatsen op het forum of allerlei commerciële of non-commerciële bedrijven te promoten al dan niet door gebruik te maken van hyperlinks naar websites.

moederslink

Ongelezen bericht door moederslink »

willemina schreef:Mijn Ecco schoenen van net 1 jaar oud vertoonden sterke slijtage aan de zolen. Ik ben er mee teruggegaan naar de Nelson winkel in Amersfoort en kreeg zonder problemen en gezeur nieuwe schoenen. Geweldig, ik had niet verwacht dat het zo gemakkelijk zou gaan. Nu durf ik ook in de toekomst weer Ecco schoenen te kopen. Fijn, want ze zitten lekker en gaan over het algemeen ook lang mee.

Ik vind dit een kletsverhaal , kom op zeg , een jaar lang op dure schoenen lopen , de 4 daagse ook misschien , :x en dan hoppa , splinternieuwe krijgen vd winkel , dat gelooft toch geen mens ? Sorry hoor...

willemina

En toch is het waar, ik heb de nieuwe schoenen vanmiddag gekregen. Ze kunnen ook aan het bovenwerk en de binnenzijde zien, dat ik er niet de vierdaagse op heb gelopen.
Volgens de garantie van Ecco heb je om en nabij een jaar garantie op je schoenen en dat werkte dus! Natuurlijk wel de originele aankoopbon meegenomen. Ik had er een hard hoofd in door alle negatieve verhalen en wilde het eerst niet eens gaan proberen... Daarom heb ik dit positieve verhaal gepost!

Ik had wel mijn Radartas bij me :D

eleven

willemina schreef:En toch is het waar, ik heb de nieuwe schoenen vanmiddag gekregen. Ze kunnen ook aan het bovenwerk en de binnenzijde zien, dat ik er niet de vierdaagse op heb gelopen.
Volgens de garantie van Ecco heb je om en nabij een jaar garantie op je schoenen en dat werkte dus! Natuurlijk wel de originele aankoopbon meegenomen. Ik had er een hard hoofd in door alle negatieve verhalen en wilde het eerst niet eens gaan proberen... Daarom heb ik dit positieve verhaal gepost!

Ik had wel mijn Radartas bij me :D
Onzin, deze regeling is niet van toepassing, of je hebt een jaar , maar niet om en om.
Dat je da Radartas bij je had, is natuurlijk heel belangrijk, alleen heeft mijn tas nog geen voordeel opgeleverd. :lol:

berndv

Ongelezen bericht door berndv »

eleven schreef:alleen heeft mijn tas nog geen voordeel opgeleverd. :lol:
Nee joh? Bij mij wel, iedere keer 15 cent voordeel,in de supermarkt omdat ik geen tasje hoef te kopen :lol:

eleven

berndv schreef:
eleven schreef:alleen heeft mijn tas nog geen voordeel opgeleverd. :lol:
Nee joh? Bij mij wel, iedere keer 15 cent voordeel,in de supermarkt omdat ik geen tasje hoef te kopen :lol:
Ik heb er een van de super, waar ik koop, want ik wil mij niet voor schut zetten met deze tas.
Misschien gebruik ik in vervolg de Antoinette, waar iedereen vol lof is.
Neen toch niet. :lol:

willemina

Ecco geeft op hun website aan: 1 jaar garantie of om en nabij een jaar. Dat is inderdaad juridisch niet een echt een waterdichte term. Volgens mij heb je conform Burgerlijk Wetboek zelfs recht op minimaal 2 jaar garantie. Ik heb Ecco niet gevraagd om de garantie waterdicht te maken, echter wel om nieuwe waterdichte schoenen. En dat heeft gewerkt ;-)

moederslink

verwijderd
Laatst gewijzigd door moederslink op 12 jun 2015 09:10, 1 keer totaal gewijzigd.

willemina

Oké, als je het niet geloven wilt is het aan jou. Maar nogmaals, ik heb dit bericht geplaatst zodat ook anderen die met het zelfde probleem zitten zien, dat het de moeite kan lonen om er achteraan te gaan.

moederslink

verwijderd
Laatst gewijzigd door moederslink op 12 jun 2015 09:11, 1 keer totaal gewijzigd.

eleven

willemina schreef:Oké, als je het niet geloven wilt is het aan jou. Maar nogmaals, ik heb dit bericht geplaatst zodat ook anderen die met het zelfde probleem zitten zien, dat het de moeite kan lonen om er achteraan te gaan.
Zou het kunnen zijn, dat de van jou beschreven winkel,wat trouwens hier niet mag volgens de gedragsregel, familie van jou is ?

willemina

Nee, geen familie of andere relatie. En je mag namen noemen als je een slechte ervaring hebt, dus ook als je een goede hebt. Dat is geen reclame, alleen mensen aangeven dat er meer mogelijk is dan je sons denkt.
Hierbij beëindig ik de discussie van mijn kant, ik heb wat beters te doen. Mijn punt, ga achter je garantie aan ook al lijkt het moeilijk, heb ik in elk geval gemaakt.

encore

Ongelezen bericht door encore »

Zo reed ik laatst langs de Michelin-fabriek en liet ze daar mijn versleten banden zien. Kreeg zomaar nieuwe! En ze praten geen woord Nederlands daar!

eleven

willemina schreef:Nee, geen familie of andere relatie. En je mag namen noemen als je een slechte ervaring hebt, dus ook als je een goede hebt. Dat is geen reclame, alleen mensen aangeven dat er meer mogelijk is dan je sons denkt.
Hierbij beëindig ik de discussie van mijn kant, ik heb wat beters te doen. Mijn punt, ga achter je garantie aan ook al lijkt het moeilijk, heb ik in elk geval gemaakt.
Dan heb je de gedragsregels niet begrepen, want ook bij een negatief bericht, mag je namen noemen.

moederslink

verwijderd
Laatst gewijzigd door moederslink op 12 jun 2015 09:12, 1 keer totaal gewijzigd.

langste adem

Ongelezen bericht door langste adem »

Het is uiteraard niet de bedoeling dat reclameboodschappen worden verwerkt in forumberichten. Maar ik geloof hier het verhaal van TS wel. Ik ken iemand die had iets soortgelijks aan de hand en werd ook boven verwachting geholpen door ecco. Of dat bij alle andere winkels ook zo makkelijk gaat, geen idee, ik durf het te betwijfelen.

Maar ik vind dat positieve ervaringen met winkels ook best wel wat aandacht mogen krijgen hier, in plaats van alleen maar negatieve..

moederslink

verwijderd
Laatst gewijzigd door moederslink op 12 jun 2015 09:14, 1 keer totaal gewijzigd.

moederslink

verwijderd
Laatst gewijzigd door moederslink op 12 jun 2015 09:13, 2 keer totaal gewijzigd.

Gesloten