| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] een pluim voor Aldi
een pluim voor Aldi
Gisteren is de LCD tv MT logic, die ik bij Aldi heb gekocht kapot gegaan. Helaas was de lcd maar 4 maanden oud. Via het service nr dat ik bij het garantiebewijs kreeg, heb ik een afspraak voor de reparatie gemaakt. Helaas moet ik dan twee weken wachten. Door Radar heb ik meerdere klachten over de lange reparatietijd gelezen. Ik ben naar Aldi gestapt en heb gevraagd of ik mijn geld kon terug krijgen. Omdat de beslissende chefs moeilijk te berijken zijn, heb ik vandaag een telefoontje gekregen dat ik de LCD terug kan brengen en mijn geld terug krijg. Natuurlijk meteen gedaan en het probleem was voor mij opgelost. Ook kreeg ik de tip dat volgende week de LCD's € 100,- goedkoper worden verkocht. Ik durf, ondanks de goede afwikkeling, dit merk niet meer te kopen
-
ikbenik
Re: een pluim voor Aldi
Wat heb je aan een goede service als de betrouwbaarheid van de producten ver te zoeken is?Ook kreeg ik de tip dat volgende week de LCD's € 100,- goedkoper worden verkocht. Ik durf, ondanks de goede afwikkeling, dit merk niet meer te kopen
Wat heb je aan een goede service als de kwaliteit van de producten ver te zoeken is?
Re: een pluim voor Aldi
mijn lcd van de aldi begon rare kleuren te geven gebeld met service mt logic binnen een week monteur op de stoep heb meteen een nieuwe lcd gekregen