Nee,nee daar is NIETS mis mee. Vers gemalen koffie, ambachtelijk gebrand, opgieten met scheutjes kokend water. HEERLIJK... maar mag ik kiezen,..geef mij toch maar een dubbele espresso.
Verder kijk ik nogal op van alle reacties (ca.50) over orchestra's over dit hele forum verspreid. Dit toestel moet wel enorm veel verkocht zijn.
En om de serviceomschrijving van SEB Nederland helemaal compleet te maken: Ik vroeg mijn Orchestro ongerepareerd terug en na terugkomst merkte ik, dat het rooster van de lekbak ontbrak en in een later stadium ontdekte ik, dat het rubberen afdekdopje van het stoompijpje ontbrak. Na diverse herinneringen krijg ik geen stoompijpje, maar wel een complete lekbak mét rooster. Met slechts één maar: die lekbak én dat rooster waren te vies om beet te pakken, alles zat onder de koffiesmurrie. Ik heb het gehad met dit apparaat én met SEB Nederland: niet eens een koude douche, ik zou het apparaat als ik in de buurt van Veenendaal ben eigenlijk door de ruiten moeten keilen. Wat een tent is dat zeg!
Op de bijdragen van inxsnl ga ik maar niet meer in, want die zijn te onzinnig voor woorden. Auto's vergelijken met espresso-apparaten, eerst zeggen dat je een gebruiksaanwijzing moet lezen en zich vervolgens kenbaar maken als de beste verkoper/ reparateur, dan weer de prijs van stofzuigerzakken vergelijken met onderhoudsbeurten die 1/3 van de nieuwprijs zijn (stofzuigerzakken ook?), dus dat is een blaataap, die inderdaad alleen maar uit is op het neerhalen van terecht klagende consumenten (kennelijk belangenverstrengeling). Lekker doodzwijgen dus.
hoezo deskundig. ik heb al U antwoorden is gelezen zijn er best wel
een boel echter heb ik er bij geen een een deskundig advies zien staan
alleen maar ga naar een betrouwbare reparatuur echter die zijn er maar
heel weinig.ook de zg. service van de grote merken laten het afweten op de
miele na maar die is voor mij te duur. ( aow ).
vr. gr. van weer die mijnhr. Bot.
Ik lees het al Dhr/mvr Bot .
is zelf zeer deskundig en repareert al jaren huishoudelijke appies.
Hier kan ik niet tegenop en leg mijn jarenlange ervaring terzijde.
Als je nou eerst eens zou beginnen met goed te lezen wat er staat
dan zou je denk ik ook niet meer zo zelf ingenomen zijn met je eigen.
nogmaals ik heb nergens een bruikbaar advies van je zien staan.
bovendien heb ik het over mijnheer bot die inderdaad al meer dan 40
jaar in de service zit dus ik weet precies hoe dat werkt en hoe de
consument belazerd wordt. misschien ben je een uitzondering op de regel
maar gezien je reactie geloof ik daar niet zo in.
gr. mijnhr. bot.
U vangt bot want ik stop ermee om met u in discussie te gaan .
Dit is immers geen chat site .
En ik begrijp uit uw reakties dat u veel negatieve ervaringen heeft op gedaan .
Het ga u goed
vrgr Tim
Oh, heet discussiëren in een forum tegenwoordig chatten? Ik heb nou altijd gedacht, dat fora er waren om te discussiëren, maar iedereen zit dus te chatten. How interesting.
Buitengewoon verbolgen ben ik over het feit dat er aan mijn deskundigheid getwijveld wordt.
En een realist ben .
Laat u voorlichten voordat u en apparraat koopt door de winkelier en door fam en kenissen.
er wordt hier niet gediscusieerd maar er worden rechtstreekse aantijgingen gedaan , zonder dat ik ooit in contact met deze twee ben geweest.
Hof en bot weten het blijkbaar beter, sorry ik blijf bij mijn statement.