Hallo,
in juni 2010 heb ik bij prijstopper in Boxtel samsung wasmaschine gekocht met 4 jaar extra garantie van topgarant....dus geldig tot juni 2016 -staat ook vermeld op aankoopbon die ik idd nog heb.
Nu is hij kapot, en wat nou...als prijstopper is failliet...ben ik mijn garatnie kwijt?
mvg honorata
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] extra garatie gekocht bij prijstopper in 2010...wat nu?
Re: extra garatie gekocht bij prijstopper in 2010...wat nu?
Prijstopper was onderdeel van its, en voor zover ik me kan herinneren is de garantie toentertijd overgenomen door expert. Weet alleen niet of dit ook geldt voor extra bijgekochte garantie, maar het is het proberen waard.honorata schreef:Hallo,
in juni 2010 heb ik bij prijstopper in Boxtel samsung wasmaschine gekocht met 4 jaar extra garantie van topgarant....dus geldig tot juni 2016 -staat ook vermeld op aankoopbon die ik idd nog heb.
Nu is hij kapot, en wat nou...als prijstopper is failliet...ben ik mijn garatnie kwijt?
mvg honorata
Hallo,
bedankt, ga zeker morgen expert belen..gr
bedankt, ga zeker morgen expert belen..gr
Die garanties zijn in het algemeen ondergebracht bij externe partijen. Een deel zit bij eureko en dan heb je nog steeds garantie. Bij garanties afgesloten via Actua, Dexcom of andere verzekeraars heb je volgens mij minder kans.
De garantie is eigenlijk een verzekering en geen garantie. Er is mogelijk sprake van een oneerlijke handelspraktijk doordat de verzekeringen als garantie zijn verkocht terwijl je volgens de wet deze garantie al hebt.
Je kunt het beste inderdaad met Expert contact opnemen.
Je kunt het beste inderdaad met Expert contact opnemen.
Kijk ook even op onderstaande website:
http://www.expert.nl/shop/UserTemplate/itsvoorwaarden
Zoals ik het hier lees is je topgarant certificaat mogelijk gewoon geldig.
http://www.expert.nl/shop/UserTemplate/itsvoorwaarden
Zoals ik het hier lees is je topgarant certificaat mogelijk gewoon geldig.