LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Fabricagefout SonyVAIO:valt buiten garantie Its/Sony

Is jouw garantie niet goed verlopen? Geef hier jouw mening.
vie

Fabricagefout SonyVAIO:valt buiten garantie Its/Sony

Ongelezen bericht door vie »

foute netwerkconnector:fabricagefout SonyVAIO:buiten garantie 04-10-05

Op 20 augustus j.l 2005 heb een Sony VAIO laptop gekocht bij Its.Het heeft mij 1100 euro gekost.Na twee weken,toen ik ilink wilde gebruiken:heeft de laptop een fabricagefout,nl:in de netwerkconnector zitten er pinnetjes:3pinnetjes zitten er scheef in en 1 pinnetje zit los.Ik besloot hiermee naar de winkel Its terug te gaan:deze verwijst mij door naar Sony:'lichamelijke mankement'valt buiten de garantie vertelde een supportmedewerker van Sony.Voor de reparatiekosten kost het mij 160 euro,wanneer ik dit niet wil aannemen kost het mij 60 euro voor onderzoekkosten.Deze wil ik niet betalen,tenslotte is het een fabricagefout van Sony,die ze niet willen erkennen en ik kan het nooit hebben gedaan!Ik heb nog garantie van 1 jaar en aankoopbon.De winkel Its gaf mij het adres van hun consumentenbelangen,verder doen ze niets!Wat geldt de garantie dan voor?Tot mijn spijt moet ik toch de 60 euro/onderzoekkosten betalen anders krijg ik mijn Sony laptop niet mee terug van de reparatiedienst Sony.

Wie kan mij helpen,graag uw antwoord!!! alvast bedankt

inxsnl

Re: Fabricagefout SonyVAIO:valt buiten garantie Its/Sony

Ongelezen bericht door inxsnl »

Hallo

De verkopende partij in deze is its.
Daar moet u zijn .
Nergens anders.
Zie andere topics in dit forum

groet Tim

Gesloten