Mijn dochter heeft 2 spijkerbroeken bij G-Star Raw onlineshop gekocht. Bij 1 broek komt ze na 1 uur dragen er achter dat aan de achter/binnenzijde van de broekspijp bij het bovenbeen een gat in de spijkerstof zit ter grootte van ongeveer een 20 Eurocent munt. Daar is de spijkerstof weg, maar de elastandraadjes zitten er nog wel.
Defect is volgens procedure gemeld bij G-Star via telefoon (0800-0200454) en vervolgens per mail [mailadres verwijderd] met de nodige foto's en gegevens. Het is daar beoordeeld door de kwaliteitsdienst met de conclusie dat het geen fabricagefout of slijtage is en dat ze de broek niet terugnemen en vergoeden of een nieuwe leveren.
Wij waren het niet met de conlusie eens. Een ervaren coupeuze heeft ons aangegeven dat het niet anders kan zijn dan een fabricagefout. Opnieuw G-Star benadert en opnieuw beoordeeld met dezelfde conclusie.
Op ons verzoek de medewerker van de kwaliteitsdienst te spreken om ons uit te leggen hoe je zo'n schade aan de broek kunt krijgen tijdens het dragen is niet mogelijk. Een andere afdeling spreken dan de service/helpdesk is ook niet mogelijk.
We begrijpen niet waarom G-Star zich zo opstelt en zich niet aan de wet en eigen voorwaarden houdt. Kortom, we voelen ons opgelicht.
Zijn er meer mensen met deze ervaring?
Wat zijn de tips dit tot een goed einde krijgen?
Al met al is onze ervaring met G-Star beroerd. De medewerkers zijn vriendelijk en begrijpen hoe we ons voelen (goede training gehad!), maar intussen doen ze niet wat ze zouden moeten doen en laten ze je in de kou staan.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] G-Star Raw neemt kapotte broek niet terug
G-Star Raw neemt kapotte broek niet terug
Laatst gewijzigd door Radar op 05 sep 2015 22:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Mailadres verwijderd
Reden: Mailadres verwijderd
Re: G-Star Raw neemt kapotte broek niet terug
Bekijk het eens van de kant van G-star. Je verkoopt een broek waaraan allerlei merklabels en tags zitten, die word uit de doos gehaald en aan alle kanten de kaartjes eraf gehaald maar men ziet niet dat er een groot gat in de broek zit? Dit wordt pas gezien na de broek echt gedragen wordt. Wat zou jij dan denken?
Als alles waar is wat u zegt dan had u de broek gewoon (binnen 14 dagen) terug moeten sturen naar G-star, ze mogen de broek niet weigeren, enkel kosten in kaart brengen voor het verkoopbaar maken van de broek. Als G-star niet wil meewerken houd het gewoon op, niemand die een rechtszaak hier voor gaat beginnen.
Als alles waar is wat u zegt dan had u de broek gewoon (binnen 14 dagen) terug moeten sturen naar G-star, ze mogen de broek niet weigeren, enkel kosten in kaart brengen voor het verkoopbaar maken van de broek. Als G-star niet wil meewerken houd het gewoon op, niemand die een rechtszaak hier voor gaat beginnen.
Re: G-Star Raw neemt kapotte broek niet terug
Mijn tip is. Als een product aankomt, eerst goed inspecteren en dan de etiketten er af. Nu hebt u geen poot om op te staan.joslut schreef:Mijn dochter heeft 2 spijkerbroeken bij G-Star Raw onlineshop gekocht. Bij 1 broek komt ze na 1 uur dragen er achter dat aan de achter/binnenzijde van de broekspijp bij het bovenbeen een gat in de spijkerstof zit ter grootte van ongeveer een 20 Eurocent munt. Daar is de spijkerstof weg, maar de elastandraadjes zitten er nog wel.
Defect is volgens procedure gemeld bij G-Star via telefoon (0800-0200454) en vervolgens per mail [mailadres verwijderd] met de nodige foto's en gegevens. Het is daar beoordeeld door de kwaliteitsdienst met de conclusie dat het geen fabricagefout of slijtage is en dat ze de broek niet terugnemen en vergoeden of een nieuwe leveren.
Wij waren het niet met de conlusie eens. Een ervaren coupeuze heeft ons aangegeven dat het niet anders kan zijn dan een fabricagefout. Opnieuw G-Star benadert en opnieuw beoordeeld met dezelfde conclusie.
Op ons verzoek de medewerker van de kwaliteitsdienst te spreken om ons uit te leggen hoe je zo'n schade aan de broek kunt krijgen tijdens het dragen is niet mogelijk. Een andere afdeling spreken dan de service/helpdesk is ook niet mogelijk.
We begrijpen niet waarom G-Star zich zo opstelt en zich niet aan de wet en eigen voorwaarden houdt. Kortom, we voelen ons opgelicht.
Zijn er meer mensen met deze ervaring?
Wat zijn de tips dit tot een goed einde krijgen?
Al met al is onze ervaring met G-Star beroerd. De medewerkers zijn vriendelijk en begrijpen hoe we ons voelen (goede training gehad!), maar intussen doen ze niet wat ze zouden moeten doen en laten ze je in de kou staan.