Een goedendag alle,
Ik heb een garantie vraag. ik heb gister voor het eerst met mijn model helikopter gaan vliegen. na 5-10 minuten plezier te hebben. vliegt er een onderdeel in brand. geheel niet door mijn toe doen. want het was meer schuiven en bijstellen dan wat je vliegen kan noemen. dus heb nu schade aan diverse onderdelen.
Ik had v-nix.nl waar ik de helikopter besteld had gelijk een mail gestuurd en foto's als bijlage van het in brand gevlogen onderdeel. hun reactie is: "Helikopters worden voor verzending uitvoerig door ons getest en worden daarom vrij van gebreken verzonden. De oorzaak van de schade kan per geval verschillen en is niet per e-mail te bepalen. Helaas valt schade aan vliegend materiaal na gebruik niet binnen onze garantievoorwaarden"
staan hun nou in hun recht en na 5-10 minuten plezier te hebben van de helikopter kan ik 250 euro weg gooien?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Garantie bij een webwinkel??
Re: Garantie bij een webwinkel??
Bij een defect binnen 6 maanden na aankoop moet de winkel aantonen dat het jouw schuld is dat de heli kapot is.