LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] garantie blender Silvercrest Lidl

Is jouw garantie niet goed verlopen? Geef hier jouw mening.
Harrie Kierie
Berichten: 614
Lid geworden op: 29 jul 2013 22:04

Re: garantie blender Silvercrest Lidl

Ongelezen bericht door Harrie Kierie »

olaf79 schreef: Als je beslagen ten eis komt en laat zien dat je precies weet wat je rechten zijn en je niet laat intimideren bereik je vaak uiteindelijk je doel.
Kan jij dan TS niet even helpen en samen naar de Lidl stappen? Je gooit er gewoon een paar wetteksten tegenaan. Jij hebt ze vast zo om.

Josephien12
Berichten: 715
Lid geworden op: 01 sep 2010 18:39

Re: garantie blender Silvercrest Lidl

Ongelezen bericht door Josephien12 »

dhc schreef:Oké, leggen we het voor jou gewoon nog een keer uit:
Een PIN betaling/bankafschrift toont NIET aan welk artikel je hebt gekocht, alleen DAT je een artikel hebt gekocht. Bewijs dat je product x of y hebt aangeschaft is er dus niet....
Ga jij maar lekker aantonen dat het de elektrische tandenborstel of krultang was.

Verder is het bijna onmogelijk een bon uit te printen, denk je dat je bij bijvoorbeeld AH een bonnetje krijgt van een boodschap die je 6 weken geleden hebt gedaan? Weet je nog welke kassa, welk tijdstip enz? denk je echt dat ze dat gaan uitzoeken?

ergo, je praat nog steeds peop.....
praktisch is het wat lastiger doch niet onmogelijk gezien ook de digitalisering van de kassasystemen. Op de pinafrekening staat wanneer en hoe laat iets gekocht is, dat kun je dus vergelijken met het kassasysteem. Een winkelier maakte mij op die mogelijkheid een jaar geleden zelf attent.

Dhc, misschien praat je zelf wel een beetje peop

dhc
Berichten: 4586
Lid geworden op: 24 aug 2008 20:38

Re: garantie blender Silvercrest Lidl

Ongelezen bericht door dhc »

Nou, twintig jaar in de detailhandel geeft mij een beetje kennis...en nogmaals; detaillisten gaan echt niet uitzoeken wanneer jij wat hebt aangeschaft.
Jammer maar helaas.

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: garantie blender Silvercrest Lidl

Ongelezen bericht door bprosman »

praktisch is het wat lastiger doch niet onmogelijk gezien ook de digitalisering van de kassasystemen.
Voor een kleine zelfstandige zal het inderdaad niet zoveel moeite kosten. Voor een gecentraliseerd kassasysteem zoals de grotere supermarkten hebben met honderden transacties per uur wordt het al wat lastiger.
Bovendien... als daar op kantoor een medewerker een half uurtje aan moet besteden zit je qua kosten al hoger dan de aanschafprijs van de blender. Dus dat gaan ze niet doen, bovendien.... ze hoeven het ook niet.

Gesloten