LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] garantie compaq monitor
Re: garantie compaq monitor
Ik adviseer IBM. Perfecte garantie, waanzinnige spullen...!
ik wel, maar alleen van compaq.
hij is gemaakt (de monitor) op 1 april 2002 en ik heb hem gekocht op 15 juli 2002,
zit dus wel een poosje tussen
hij is gemaakt (de monitor) op 1 april 2002 en ik heb hem gekocht op 15 juli 2002,
zit dus wel een poosje tussen
ik heb het ook een defecte monitor gehad na 3 weken
de monitor was was van lg gekocht bij mycom
2 weken mee bezig geweest, werd eerst door helpdesk van mycom, doorverwezen naar de fabrieksgarantie maar het is toch tegek dat een monitor vannog geen maand de geest geef en dat je dan een swactch
model krijg! ze bedoelen gewoon een gereviceerde!! lg laat niks van zich horen en toen ben ik heeeel boos geworden want je heb toch een leuk bedrag ervoor neergeteld bij mycom en hun verkopen dat merk toch dus ik neem aan dat je dan achter het product staat.
ik ben er weer achter gekomen dat als je netjes en beleeft blijf je
geen stap verder komt! helaas moet jeje zelf soms gedragen
want dan pas ondernemen ze wat
helaas!!!!!!
de monitor was was van lg gekocht bij mycom
2 weken mee bezig geweest, werd eerst door helpdesk van mycom, doorverwezen naar de fabrieksgarantie maar het is toch tegek dat een monitor vannog geen maand de geest geef en dat je dan een swactch
model krijg! ze bedoelen gewoon een gereviceerde!! lg laat niks van zich horen en toen ben ik heeeel boos geworden want je heb toch een leuk bedrag ervoor neergeteld bij mycom en hun verkopen dat merk toch dus ik neem aan dat je dan achter het product staat.
ik ben er weer achter gekomen dat als je netjes en beleeft blijf je
geen stap verder komt! helaas moet jeje zelf soms gedragen
want dan pas ondernemen ze wat
helaas!!!!!!