LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] garantie compaq monitor
garantie compaq monitor
Ik ben in het bezit van een compaq evo monitor (V7550)
en nu laat de verf los!
hij is een 5maanden oud,
maar compaq wil hem niet omruilen voor een nieuwe,
ze sturen alleen gebruikte monitoren die er nog erger uitzien!!!
Hiermee wil ik niet akkoord gaan en beroep ik op iemand die hier iets meer ervaring mee heeft,
als ik iets in een winkel koop en het gaat in de garantieperiode kapot, dan kan ik of een nieuwe krijgen of mijn geld terug, maar kan dat bij compaq niet???
alvast bedankt,
niels
en nu laat de verf los!
hij is een 5maanden oud,
maar compaq wil hem niet omruilen voor een nieuwe,
ze sturen alleen gebruikte monitoren die er nog erger uitzien!!!
Hiermee wil ik niet akkoord gaan en beroep ik op iemand die hier iets meer ervaring mee heeft,
als ik iets in een winkel koop en het gaat in de garantieperiode kapot, dan kan ik of een nieuwe krijgen of mijn geld terug, maar kan dat bij compaq niet???
alvast bedankt,
niels
Re: garantie compaq monitor
Dag Niels,
volgens de garantiebepaling hoort compaq de monitor om te ruilen voor een model wat aan de productspecificaties voldoet.
Als 2e optie kun je teruggaan naar de winkel, deze blijft altijd verantwoordelijk voor het product, omdat zij punt van verkoop zijn.
suc6
volgens de garantiebepaling hoort compaq de monitor om te ruilen voor een model wat aan de productspecificaties voldoet.
Als 2e optie kun je teruggaan naar de winkel, deze blijft altijd verantwoordelijk voor het product, omdat zij punt van verkoop zijn.
suc6
dat ligt een beetje raar,
namelijk zo dat ik bij die winkel werk!,
ik ben zelf bezig en mijn baas probeerd het ook maar
waarschijnlijk sturen weer zo'n waardeloze monitor,
die zien er echt afschuwelijk uit, gewoon erger dan ik al heb!!!
namelijk zo dat ik bij die winkel werk!,
ik ben zelf bezig en mijn baas probeerd het ook maar
waarschijnlijk sturen weer zo'n waardeloze monitor,
die zien er echt afschuwelijk uit, gewoon erger dan ik al heb!!!
misschien is het gewoon een kwestie van doorzeuren. Het steeds opnieuw leveren van een monitor kost hen toch ook geld. Misschien dat je bij het aanmelden van je probleem eens naar een andere afdeling moet vragen die wel verder kan helpen. Klachtenafdeling o.i.d.
www.ikstasterk.nl staan ook nog leuke tips
suc6
www.ikstasterk.nl staan ook nog leuke tips
suc6
Een soortgelijk probleem heb ik met mijn Philips-monitor. Hij is kapot gegaan binnen 3 jaar en valt dus binnen de fabrieksgarantie. Ze weigeren hem echter om te ruilen, omdat die naar hun zeggen te lang bij IT's in het magazijn heeft gelegen. Ofdat die daar van slijt!
Philips is dus erg klantonvriendelijk!!!!!
Philips is dus erg klantonvriendelijk!!!!!
Nu willen ze de monitor zien en moet ik hem naar Almere sturen maar de kosten zijn wel voor mij dus daar ga ik nog even over nadenken.
ik vind dat ze anders gewoon even een nieuwe kunnen sturen want ik heb er voor betaald en compaq heeft geld genoeg,
De monitor koste inkoop Euro 220,- dus...
ik vind dat ze anders gewoon even een nieuwe kunnen sturen want ik heb er voor betaald en compaq heeft geld genoeg,
De monitor koste inkoop Euro 220,- dus...
KLANT IS ******* BIJ COMPAQ & PHILIPS!!!!!
ik roep dus iedereen op om geen monitors van Compaq en Philips aan te kopen!
ik roep dus iedereen op om geen monitors van Compaq en Philips aan te kopen!
Het enige waar ze aan denken is winst,
en tja daar lijdt de klant wel onder!
en tja daar lijdt de klant wel onder!
Ik ga door tot aan de hogeraad als het moet. Ik sta in mijn recht en zal die beetpakken.
Morgen ga ik Philips nog een keer bellen, en als er dan niets positiefs uit komt dan zorg ik ervoor dat ze negatief in het nieuws gaan komen!
Morgen ga ik Philips nog een keer bellen, en als er dan niets positiefs uit komt dan zorg ik ervoor dat ze negatief in het nieuws gaan komen!
gelijk heb je,
maar ik weet niet of ik zlef verder moet gaan,
ze willen hem wel omruilen maar niet voor nieuwe en daar wil ik niet mee akkoord gaan,
ik weet ook niet of ze verplicht zijn om hem om te ruilen voor ee nieuwe?
maar ik weet niet of ik zlef verder moet gaan,
ze willen hem wel omruilen maar niet voor nieuwe en daar wil ik niet mee akkoord gaan,
ik weet ook niet of ze verplicht zijn om hem om te ruilen voor ee nieuwe?
Hallo,
Ik heb zelf voor Compaq gewerkt, en wij ruilen inderdaad geen monitoren om voor nieuwe. Ik kan je maar 1 advies geven en dat is gewoon naar de winkel terug gaan, zij dienen je een nieuwe monitor te geven. De verdere afwikkeling gebeurd dan tussen Compaq (Reparatie Centrum) en de winkel.
Suc7
Ik heb zelf voor Compaq gewerkt, en wij ruilen inderdaad geen monitoren om voor nieuwe. Ik kan je maar 1 advies geven en dat is gewoon naar de winkel terug gaan, zij dienen je een nieuwe monitor te geven. De verdere afwikkeling gebeurd dan tussen Compaq (Reparatie Centrum) en de winkel.
Suc7
Hij werkt zelf bij die winkel, zoals hij eerder zei.
Als ik jou was Niels zou ik het er maar bij laten, want hij doet het in ieder geval nog!
Als ik jou was Niels zou ik het er maar bij laten, want hij doet het in ieder geval nog!
in ieder geval bedankt voor het advies!,
Voor mij nooit meer COMPAQ!!!
Voor mij nooit meer COMPAQ!!!
ik weet niet of het duidelijk is maar hieronder staan de linkjes naar 2 video's die ik heb gemaakt met een webcam!
movie1:
http://members.lycos.nl/thelanmaster/compaq klacht.WMV
movie2: (deze is minder erg!)
http://members.lycos.nl/thelanmaster/compaq klacht2.WMV
movie1:
http://members.lycos.nl/thelanmaster/compaq klacht.WMV
movie2: (deze is minder erg!)
http://members.lycos.nl/thelanmaster/compaq klacht2.WMV
[edit]
de link is niet werkend!
http://members.lycos.nl/thelanmaster/co ... klacht.WMV
http://members.lycos.nl/thelanmaster/co ... lacht2.WMV
[edit/]
de link is niet werkend!
http://members.lycos.nl/thelanmaster/co ... klacht.WMV
http://members.lycos.nl/thelanmaster/co ... lacht2.WMV
[edit/]
Hoe vervelend ook maar ga er maar van uit dat als er al sprake zou zijn van een garantie, er zeer hoogstwaarschijnlijk geen dekking zal bestaan voor COSMETISCHE schade. (de monitor werkt verder naar behoren?)
Misschien een optie dat de monitor nog binnen de garantie echt kapot gaat en er dan een andere monitor geleverd wordt.......
Bespaar je extra kosten en probeer inderdaad iets met de werkgever voor elkaar te krijgen want om op deze manier iets van Compaq gedaan te krijgen, kost alleen maar tijd, frustratie ergernis en zelfs geld.
Misschien een optie dat de monitor nog binnen de garantie echt kapot gaat en er dan een andere monitor geleverd wordt.......
Bespaar je extra kosten en probeer inderdaad iets met de werkgever voor elkaar te krijgen want om op deze manier iets van Compaq gedaan te krijgen, kost alleen maar tijd, frustratie ergernis en zelfs geld.
dan krijg ik als nog geen nieuwe, maar een soortgelijke :-(
het wordt nog mooier:
-mijn cpu temp is waanzinnig hoog;
72graden celsius
ik citeer:
29-3-2003 | 10:41:37 | Alarm for Sensor 2, it has reached 71°C and this is on/past the value of 70°C which you set as high alarm value.
-en mijn FDD (floppy disk drive) werkt ook niet,
-als ik mijn pc installeer met de restore cd loopt de pc vast tijden de installatie,
-cd win2k versie is tjechies terwijl er dutch op de cd staat.
enzovoorts!!!
-mijn cpu temp is waanzinnig hoog;
72graden celsius
ik citeer:
29-3-2003 | 10:41:37 | Alarm for Sensor 2, it has reached 71°C and this is on/past the value of 70°C which you set as high alarm value.
-en mijn FDD (floppy disk drive) werkt ook niet,
-als ik mijn pc installeer met de restore cd loopt de pc vast tijden de installatie,
-cd win2k versie is tjechies terwijl er dutch op de cd staat.
enzovoorts!!!
sturen ze een nieuwe win2k (2000PRO) is het een restore cd en geen nieuwe windows cd,
3weken later komt dan toch nog een nederlandse versie van win2000
3weken later komt dan toch nog een nederlandse versie van win2000
Heeft er iemand slechte ervaringen met IT's (apparatuur te lang op voorraad gestaan)? Hierdoor krijg ik namelijk geen nieuw toestel meer van Philips!