LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] garantie compaq monitor

Is jouw garantie niet goed verlopen? Geef hier jouw mening.
niels

garantie compaq monitor

Ongelezen bericht door niels »

Ik ben in het bezit van een compaq evo monitor (V7550)
en nu laat de verf los!
hij is een 5maanden oud,
maar compaq wil hem niet omruilen voor een nieuwe,
ze sturen alleen gebruikte monitoren die er nog erger uitzien!!!
Hiermee wil ik niet akkoord gaan en beroep ik op iemand die hier iets meer ervaring mee heeft,

als ik iets in een winkel koop en het gaat in de garantieperiode kapot, dan kan ik of een nieuwe krijgen of mijn geld terug, maar kan dat bij compaq niet???

alvast bedankt,

niels

Bas

Re: garantie compaq monitor

Ongelezen bericht door Bas »

Dag Niels,

volgens de garantiebepaling hoort compaq de monitor om te ruilen voor een model wat aan de productspecificaties voldoet.

Als 2e optie kun je teruggaan naar de winkel, deze blijft altijd verantwoordelijk voor het product, omdat zij punt van verkoop zijn.

suc6

niels

Re: garantie compaq monitor

Ongelezen bericht door niels »

dat ligt een beetje raar,
namelijk zo dat ik bij die winkel werk!,

ik ben zelf bezig en mijn baas probeerd het ook maar
waarschijnlijk sturen weer zo'n waardeloze monitor,
die zien er echt afschuwelijk uit, gewoon erger dan ik al heb!!!

bas

Re: garantie compaq monitor

Ongelezen bericht door bas »

misschien is het gewoon een kwestie van doorzeuren. Het steeds opnieuw leveren van een monitor kost hen toch ook geld. Misschien dat je bij het aanmelden van je probleem eens naar een andere afdeling moet vragen die wel verder kan helpen. Klachtenafdeling o.i.d.

www.ikstasterk.nl staan ook nog leuke tips
suc6

j.visser

Re: garantie compaq monitor

Ongelezen bericht door j.visser »

Een soortgelijk probleem heb ik met mijn Philips-monitor. Hij is kapot gegaan binnen 3 jaar en valt dus binnen de fabrieksgarantie. Ze weigeren hem echter om te ruilen, omdat die naar hun zeggen te lang bij IT's in het magazijn heeft gelegen. Ofdat die daar van slijt!
Philips is dus erg klantonvriendelijk!!!!!

niels

Re: garantie compaq monitor

Ongelezen bericht door niels »

Nu willen ze de monitor zien en moet ik hem naar Almere sturen maar de kosten zijn wel voor mij dus daar ga ik nog even over nadenken.

ik vind dat ze anders gewoon even een nieuwe kunnen sturen want ik heb er voor betaald en compaq heeft geld genoeg,
De monitor koste inkoop Euro 220,- dus...

J.Visser

Re: garantie compaq monitor

Ongelezen bericht door J.Visser »

KLANT IS ******* BIJ COMPAQ & PHILIPS!!!!!

ik roep dus iedereen op om geen monitors van Compaq en Philips aan te kopen!

niels

Re: garantie compaq monitor

Ongelezen bericht door niels »

Het enige waar ze aan denken is winst,
en tja daar lijdt de klant wel onder!

J.Visser

Re: garantie compaq monitor

Ongelezen bericht door J.Visser »

Ik ga door tot aan de hogeraad als het moet. Ik sta in mijn recht en zal die beetpakken.

Morgen ga ik Philips nog een keer bellen, en als er dan niets positiefs uit komt dan zorg ik ervoor dat ze negatief in het nieuws gaan komen!

Niels

Re: garantie compaq monitor

Ongelezen bericht door Niels »

gelijk heb je,
maar ik weet niet of ik zlef verder moet gaan,
ze willen hem wel omruilen maar niet voor nieuwe en daar wil ik niet mee akkoord gaan,
ik weet ook niet of ze verplicht zijn om hem om te ruilen voor ee nieuwe?

Edwin

Re: garantie compaq monitor

Ongelezen bericht door Edwin »

Hallo,

Ik heb zelf voor Compaq gewerkt, en wij ruilen inderdaad geen monitoren om voor nieuwe. Ik kan je maar 1 advies geven en dat is gewoon naar de winkel terug gaan, zij dienen je een nieuwe monitor te geven. De verdere afwikkeling gebeurd dan tussen Compaq (Reparatie Centrum) en de winkel.

Suc7

j.visser

Re: garantie compaq monitor

Ongelezen bericht door j.visser »

Hij werkt zelf bij die winkel, zoals hij eerder zei.
Als ik jou was Niels zou ik het er maar bij laten, want hij doet het in ieder geval nog!

Niels

Re: garantie compaq monitor

Ongelezen bericht door Niels »

in ieder geval bedankt voor het advies!,

Voor mij nooit meer COMPAQ!!!

Niels

Re: garantie compaq monitor

Ongelezen bericht door Niels »

ik weet niet of het duidelijk is maar hieronder staan de linkjes naar 2 video's die ik heb gemaakt met een webcam!

movie1:
http://members.lycos.nl/thelanmaster/compaq klacht.WMV

movie2: (deze is minder erg!)
http://members.lycos.nl/thelanmaster/compaq klacht2.WMV


Mike

Re: garantie compaq monitor

Ongelezen bericht door Mike »

Hoe vervelend ook maar ga er maar van uit dat als er al sprake zou zijn van een garantie, er zeer hoogstwaarschijnlijk geen dekking zal bestaan voor COSMETISCHE schade. (de monitor werkt verder naar behoren?)

Misschien een optie dat de monitor nog binnen de garantie echt kapot gaat en er dan een andere monitor geleverd wordt.......

Bespaar je extra kosten en probeer inderdaad iets met de werkgever voor elkaar te krijgen want om op deze manier iets van Compaq gedaan te krijgen, kost alleen maar tijd, frustratie ergernis en zelfs geld.

niels

Re: garantie compaq monitor

Ongelezen bericht door niels »

dan krijg ik als nog geen nieuwe, maar een soortgelijke :-(

niels

Re: garantie compaq monitor

Ongelezen bericht door niels »

het wordt nog mooier:

-mijn cpu temp is waanzinnig hoog;

72graden celsius

ik citeer:
29-3-2003 | 10:41:37 | Alarm for Sensor 2, it has reached 71°C and this is on/past the value of 70°C which you set as high alarm value.

-en mijn FDD (floppy disk drive) werkt ook niet,
-als ik mijn pc installeer met de restore cd loopt de pc vast tijden de installatie,
-cd win2k versie is tjechies terwijl er dutch op de cd staat.
enzovoorts!!!

niels

Re: garantie compaq monitor

Ongelezen bericht door niels »

sturen ze een nieuwe win2k (2000PRO) is het een restore cd en geen nieuwe windows cd,
3weken later komt dan toch nog een nederlandse versie van win2000

Jacco Visser

Re: garantie compaq monitor

Ongelezen bericht door Jacco Visser »

Heeft er iemand slechte ervaringen met IT's (apparatuur te lang op voorraad gestaan)? Hierdoor krijg ik namelijk geen nieuw toestel meer van Philips!

Gesloten