LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] garantie inktjet cardridges WECARE

Is jouw garantie niet goed verlopen? Geef hier jouw mening.
thelady

garantie inktjet cardridges WECARE

Ongelezen bericht door thelady »

Ik dacht slim te zijn door op dat moment het beste van het beste te kopen op printer gebied.Het werd een Epson Stylus C80.Met het apparaat is niets aan de hand, het werkt allemaal perfect.Maar....toen was de inkt op, dus naar de winkel voor nieuwe.Ik kreeg zowat een hartstilstand 92 euro voor een nieuwe set :shock: Dus dacht ik, ze hebben ook vervangers.Die heb ik aangeschaft, scheelde me ruim 40 euro!!!Om een lang verhaal kort te maken, dankzij de beveiliging van Epson, werkten ze niet.Terug naar de leverancier.Die zei dat ik het kon bekijken, gekocht is gekocht, zij konden ook niets doen aan de beveiliging op de printer.Contact opgenomen met WECARE.Van hun kreeg ik een mailtje terug dat er ANDERHALF JAAR GARANTIE zit op hun cartridges!!!!!! :D Ik kreeg de opdracht om de mail uit te printen (dat moest ik dus bij de buurvrouw doen)en met de brief naar de leverancier te gaan.Pas na de brief te hebben overlegd, kreeg ik met heel veel morrelen mijn geld terug :) De leverancier was boos, omdat ze van deze garantie niet op de hoogte waren. :oops: In dit geval ben ik blij met goede garanties, ook al staan ze niet vermeld op de verpakking :lol:

G.S.T.

Re: garantie inktjet cardridges WECARE

Ongelezen bericht door G.S.T. »

Dan is de leverancier van je cartridge niet slim.

Het verhaal van Epson klopt met die 'beveiliging', maar Wecare maakt geen cartridges voor jan doedel, ze kunnen er dus in!
Maar.

Je had 1-malig een (duurder) starterssetje moeten aanschaffen, als je die eenmaal hebt kan je de gewone wecare, die je waarschijnlijk gekocht had, daarin stoppen.
Het is dus 1x een 'dure' wecare startersset en daarna de goedkope navulling, simpel.

Ik heb bijna 14 jaar in een boek- en kantoorboekhandel gewerkt (sinds 1 jaar gestopt) en het hele cartridges gebeuren zien geboren worden.

Ga naar je boekhandel en vraag om die startersset, kan je mooi goedkoop printen. :)

succes

Gesloten