Nog geen week geleden kocht ik via een internetwinkel een digitale camera.
Zelf opgehaald en in de winkel werd de camera uit de verpakking gehaald.
Bij thuiskomst blijkt de accu al in het toestel te zitten en merk ik dat de camera rammelt.
Ik heb contact opgenomen met de verkoper om het toestel om te ruilen, maar dit was niet mogelijk omdat de verpakking niet meer voorzien was van een zegel.
(Vreemd hé....als de verkoper de verpakking zelf open heeft gemaakt).
De enige oplossing is volgens hem het toestel aanbieden ter reparatie.
Moet ik dit zomaar accepteren?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Garantie internetwinkel
Re: Garantie internetwinkel
Kortweg: nee. Je internet-aankopen behoren in perfecte staat te zijn, en een verpakking mag ook nooit geopend zijn. Als de accu er bij u al inzit, betekendt dit, dat het dus gebruikt kan zijn. Gewoon terugsturen voor een nieuwe, of uw geld terug.
Re: Garantie internetwinkel
Volgens de verkoper worden er geen producten omgeruild waarvan de verpakking in de winkel is geopend.
Dus met ruilen of geld terug gaan ze niet akkoord.
Dus met ruilen of geld terug gaan ze niet akkoord.
Re: Garantie internetwinkel
kijk een klassiek voorbeeldje van problemen met internetaankopen !
Je mag dit niet accepteren en je mag je geld terug eisen, en koop er dan eentje in een echte winkel.
Je mag dit niet accepteren en je mag je geld terug eisen, en koop er dan eentje in een echte winkel.
-
- Berichten: 1282
- Lid geworden op: 20 jul 2005 00:52
Re: Garantie internetwinkel
SCHIJT aan doos open of niet, *****. Daar moet je je echt niet mee laten afschepen.