LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] garantie na faillisement
garantie na faillisement
Vorig jaar september hebben wij in ons huis een kunststof achterpui, kozijnen en gevelbekleding laten plaatsen
Daarna hebben we lekkage gekregen ze zijn toen nog een keer terug geweest en zeiden dat de lekkage niet aan het door hun geplaatste kunststof zou liggen maar het zou van ons dakterras komen
Dus hun konden niks doen we moesten het muurtje op het dakterras maar laten maken dat zou volgens hun rot zijn
Nu is er vorige maand een timmerman geweest die heeft houten platen moeten verwijderen en vertelde dat er niks rot is dus er zijn nieuwe platen geplaatst en alles is netjes afgekit enz
Hier dus al een flinke rekening voor betaald terwijl het eigenlijk niet nodig was want de timmerman zei dus ook het moet met het kunststof te maken hebben en de gevelbekleding zal eraf moeten om te zien waar de lekkage vandaan komt.
Nu het probleem het bedrijf wat het kunststof geplaatst heeft is failliet gegaan eind vorig jaar er zijn wel mensen van het bedrijf weer een nieuw bedrijf begonnen
Waar kan ik nu terrecht met mijn probleem als een bedrijf failliet is bestaat daar een bepaalde regeling voor ofzo?
Daarna hebben we lekkage gekregen ze zijn toen nog een keer terug geweest en zeiden dat de lekkage niet aan het door hun geplaatste kunststof zou liggen maar het zou van ons dakterras komen
Dus hun konden niks doen we moesten het muurtje op het dakterras maar laten maken dat zou volgens hun rot zijn
Nu is er vorige maand een timmerman geweest die heeft houten platen moeten verwijderen en vertelde dat er niks rot is dus er zijn nieuwe platen geplaatst en alles is netjes afgekit enz
Hier dus al een flinke rekening voor betaald terwijl het eigenlijk niet nodig was want de timmerman zei dus ook het moet met het kunststof te maken hebben en de gevelbekleding zal eraf moeten om te zien waar de lekkage vandaan komt.
Nu het probleem het bedrijf wat het kunststof geplaatst heeft is failliet gegaan eind vorig jaar er zijn wel mensen van het bedrijf weer een nieuw bedrijf begonnen
Waar kan ik nu terrecht met mijn probleem als een bedrijf failliet is bestaat daar een bepaalde regeling voor ofzo?
Re: garantie na faillisement
Is het een B.V. of eenmanszaak of VOF?
Hadden ze geen waarborgfonds waar je terecht kan?
Anders heb je gewoon pech denk ik.
Anders heb je gewoon pech denk ik.
Grote prutsers die na klachten niets voor garantie oplossen en er zo legaal onderuit komen....
Dus kijk of een firma langer bestaat en na de zoveelste doorstart want ik vermoed hoewel ik geen naam weet dat het een van de vele die elk jaar of na enkele jaren herstarten onder nieuwe naam met vrijwel hetzelfde personeel....
Dus kijk of een firma langer bestaat en na de zoveelste doorstart want ik vermoed hoewel ik geen naam weet dat het een van de vele die elk jaar of na enkele jaren herstarten onder nieuwe naam met vrijwel hetzelfde personeel....
Weinig interesse van TS.
Dat is dus wat mij het meest frustreert
je kan als zo'n bedrijf zijnde dus gewoon prutswerk leveren en je failliet laten verklaren en daarna doodleuk weer opnieuw opstarten
ik heb ze gemaild en krijg als reactie: het klopt dat ik daar gewerkt heb, toen ze failliet gingen ben ik voor mezelf begonnen als u problemen heeft met uw kozijnen kunnen wij tegen vergoeding wel komen kijken of we het probleem op kunnen lossen
ja daar ga ik dus geen cent meer aan uitgeven he
je kan als zo'n bedrijf zijnde dus gewoon prutswerk leveren en je failliet laten verklaren en daarna doodleuk weer opnieuw opstarten
ik heb ze gemaild en krijg als reactie: het klopt dat ik daar gewerkt heb, toen ze failliet gingen ben ik voor mezelf begonnen als u problemen heeft met uw kozijnen kunnen wij tegen vergoeding wel komen kijken of we het probleem op kunnen lossen
ja daar ga ik dus geen cent meer aan uitgeven he
Weinig interesse van TS wat bedoel je?
Dat je niet op de gestelde vragen reageerde, denk ik.cyn1404 schreef:Weinig interesse van TS wat bedoel je?
Je vraagt hulp maar beantwoordt geen vraag. Zo kom je niet verder.cyn1404 schreef:Weinig interesse van TS wat bedoel je?
Sorry hoor maar zeker geen kwestie van weinig interesse maar eerder van weinig tijd om direct te reageren
Het was dus een bv
Inmiddels contact gehad met mijn verzekering en met consuwijzer en beiden zeggen dus dat ik nergens meer terrecht kan
Zou bij de aangestelde curator kunnen proberen maar ja daar kom je als laatste aan de beurt na alle schuldeisers zeiden ze dus weinig kans
Het was dus een bv
Inmiddels contact gehad met mijn verzekering en met consuwijzer en beiden zeggen dus dat ik nergens meer terrecht kan
Zou bij de aangestelde curator kunnen proberen maar ja daar kom je als laatste aan de beurt na alle schuldeisers zeiden ze dus weinig kans
-
Er zijn ontzettend veel beunhazen in de kozijnenhandel. Om welk bedrijf gaat het?
Helaas voor je cyn, bij een BV is het heel erg moeilijk. Ik zou het maar vergeten.cyn1404 schreef:Sorry hoor maar zeker geen kwestie van weinig interesse maar eerder van weinig tijd om direct te reageren
Het was dus een bv
Het spijt me echt voor je.
Ja ik ben ook bang dat ik nergens meer terrecht kan
Bij consuwijzer stelde ze nog voor om te proberen bij het nieuwe bedrijf wat ze gestart zijn korting te krijgen maar daar ga ik dus geen cent meer aan geven
Het bedrijf was a team kozijnen
Bij consuwijzer stelde ze nog voor om te proberen bij het nieuwe bedrijf wat ze gestart zijn korting te krijgen maar daar ga ik dus geen cent meer aan geven
Je kunt hier nog kijken:cyn1404 schreef:Ja ik ben ook bang dat ik nergens meer terrecht kan
http://www.opslag-en-verhuur.nl/containeropslag
-
Zie https://forum.www.radartv.nl/viewtopic. ... 6&t=142963vaiant , vrk , ateam ,tms kozijnen, allemaal van de zelfde eigenaren,
oplichters, mensen die aanbetalingen hebben gedaan, niet meer werkende telefoonnummers, gewoon vaag.
variant zit niet meer in dordrecht, maar ene postadres in rotterdam,
adres is makkelijk te vinden bij de kvk
Garantie tot aan de voordeur dus.
Uit het verslag van de curator blijkt dat er sprake is geweest van onbehoorlijk bestuur. Daarvan is ook aangifte gedaan. Tevens was er een hennepplantage in het pand van de BV.
Aan de hand van deze gegevens zou je de laatst bekende eigenaar / directeur persoonlijk aansprakelijk kunnen stellen voor de schade.
Aan de hand van deze gegevens zou je de laatst bekende eigenaar / directeur persoonlijk aansprakelijk kunnen stellen voor de schade.
-
Directeur A Team:
Olaf, met een bv is de eigenaar toch niet persoonlijk aansprakelijk na faillisement?
Ongelooflijk als het idd allemaal dezelfde eigenaar blijkt te zijn
Ik heb het stukje van variant gelezen zijn dus dezelfde eigenaren idd
Deze heren zijn nu dus al jaren bezig en inmiddels al 5 bedrijven ofzo verder
Deze heren zijn nu dus al jaren bezig en inmiddels al 5 bedrijven ofzo verder
De eigenaar van een BV is weldegelijk persoonlijk aansprakelijk met zijn prive vermogen als er sprake is van ontoelaatbaar gedrag, frauduleus handelen of strafbare feiten.cyn1404 schreef:Olaf, met een bv is de eigenaar toch niet persoonlijk aansprakelijk na faillisement?
Het hebben of toestaan van een hennepplantage, het niet houden van een deugdelijke administratie en deze op verzoek van curator overhandigen, het niet deponeren van jaarstukken zijn stuk voor stuk gronden om de aansprakelijkheid bij de eigenaar persoonlijk te leggen.
Lijkt me dus een vrij eenvoudige zaak. Vraag is alleen of er wat te halen valt bij eigenaar. Ik zou wel aanraden zsm beslag te laten leggen op zijn spullen voor de curator dat doet..