Hallo,
Ik heb een broek van Cars. Voorzijde van spijkersof in het blauw, achterzijde ook soort spijkerstof in het zwart.
Aan de achterzijde merkte ik ineens dat er twee flinke scheuren in zaten. Eentje van 6 cm. en eentje van 9cm..
Niets van gemerkt dat die ontstaan zijn (dus niet ergens aan blijven hangen of zo)
Het lijkt wel alsof de stof gewoon helemaal gaar is, nadat ik die broek toch nog echt niet vaak (minder dan 10 keer) gewassen heb.
Iemand een idee hoe lang je er vanuit mag gaan dat een broek meegaat? Iemand ook dergelijke ervaringen met broeken van dat merk?
Groet,
Gijs
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Garantie op broek?
Re: Garantie op broek?
Als je geen bauknecht wasmaschine hebt
zal ik er gewoon mee terug gaan. Bon of geen bon.
Bijvoorbeeld bij C&A doen ze niet moeilijk en geven zelfs geld terug, ook al issie 10x gewassen.
Garantie is het niet, het is meer service naar de consument.
Want na 10x wassen en normaal dragen, mag een spijkerbroek niet kapot gaan, da;s wel heel rap.
zal ik er gewoon mee terug gaan. Bon of geen bon.
Bijvoorbeeld bij C&A doen ze niet moeilijk en geven zelfs geld terug, ook al issie 10x gewassen.
Garantie is het niet, het is meer service naar de consument.
Want na 10x wassen en normaal dragen, mag een spijkerbroek niet kapot gaan, da;s wel heel rap.