LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Garantie Packard bell

Is jouw garantie niet goed verlopen? Geef hier jouw mening.
johnnieboy

Garantie Packard bell

Ongelezen bericht door johnnieboy »

Ik kocht op de webside van Packard bell store,een uitgebreide garantie van 3 jaar
op mijn packard bell notebook,ik betaalde 99 euro,en kreeg enige tijd later een email van Packard bell met een code om mijn garantie te activeren,ik moest het serienummer ingeven en de product code die op mijn laptop stond,maar het werkte niet,ik kreeg steeds de melding dat de activatie niet ging omdat het serienummer niet bekend was,toen de helpdesk gebeld lange wachtijd en een helpdesk die het na 3 kwartier ook niet wist.Daarna ben ik bij Dixons geweest waar de laptop gekocht was,maar die konden ook niet helpen,omdat ik de garantie rechtstreeks bij packard bell had afgesloten.Daarna heb ik weer de helpdesk gebeld,ik kreeg een man aan de lijn die ik amper kon verstaan door de slechte verbinding,ik was inmiddels 25 euro aan telefoonkosten kwijt en nog kon mij niemand helpen,toen heb ik brieven gestuurd 3 keer met alle informatie en aakoop bewijzen,ik kreeg geen reactie op mijn vraag waarom ik nog altijd geen bevestiging kreeg of ik garantie heb op mijn laptop.Na onderzoek van mijn kant wordt de garantie sinds enige tijd door Acer geleverd.Mijn rechtsbijstand verzekering kan ook niet bemiddelen omdat de kosten waar het omgaat te laag zijn.Ik ben blij dat mijn laptop nog niet defect is want dan krijg ik weer problemen om mijn garantie die ik heb gekocht aan te tonen.
groet johnnieboy :?
Laatst gewijzigd door johnnieboy op 01 jan 2010 22:27, 1 keer totaal gewijzigd.

stofzuigertje

Re: Garantie Packard bell

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Acer, Packard Bell en E machines is nu 1 firma geworden.

Verder kan het een import uit ander land zijn dat dit probleem veroorzaakte, en heeft U wel het goede nummer gemeld....?

S/N = Serie nummer en die bevat hoofdletters en kleine weigerde ook...

SNID is weer iets anders...

P/N = dus ook nog mogelijk...
en het model is vaak een erg lange met vaak NL er achter als je geen grijze import met problemen wilt.

Als je eerst via registration.packardbell.com de product registratie hebt gedaan is de kans dat het alsnog lukte vele malen groter,
en bij opgeven E mail adres kreeg je bevestiging waar je gratis mee kunt klagen als de verlengde niet werkte en de reclame gebruiken die je kreeg zou foutloos moeten zijn.

johnnieboy

stofzuigertje schreef:Acer, Packard Bell en E machines is nu 1 firma geworden.

Verder kan het een import uit ander land zijn dat dit probleem veroorzaakte, en heeft U wel het goede nummer gemeld....?

S/N = Serie nummer en die bevat hoofdletters en kleine weigerde ook...

SNID is weer iets anders...

P/N = dus ook nog mogelijk...
en het model is vaak een erg lange met vaak NL er achter als je geen grijze import met problemen wilt.

Als je eerst via registration.packardbell.com de product registratie hebt gedaan is de kans dat het alsnog lukte vele malen groter,
en bij opgeven E mail adres kreeg je bevestiging waar je gratis mee kunt klagen als de verlengde niet werkte en de reclame gebruiken die je kreeg zou foutloos moeten zijn.
Ik heb bij Dixons het s/n en p/n nummer laten controleren en dat was juist

johnnieboy

Ik heb naar aanleiding van mijn klacht ivm die hoge telefoonkosten om mijn garantie te activeren bij Packard Bell een bod gekregen om mijn garantie met 3 maanden te verlengen,dat heb ik aangenomen.

groetjes johnnieboy :)

stofzuigertje

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Bedankt want vaak word dit merk aangepast tot negatieve naam, en ze verkopen zoveel computers die wel goed werken en niet stuk gaan!

Mijn Pietje Bel uit 2002 was gevonden in afvalbak.
De processor kreeg geen koeling omdat het kleed pluizen los liet en met deze opgezogen isolatie ging deze kapot!
Na schoonmaken is deze gratis gevonden en schoongemaakte weer foutloos.
Dus ook een Packerd Bell die ik vaak Pietje Bel noem kan goede computers tegen redelijke prijzen leveren, en de meeste gaan door fout gebruik kapot.

Gesloten