Ik heb in augustus vorig jaar een personen weegschaal gekocht bij de action, niet zo duur maar dat doet er niet toe.
Nu is hij kapot, ik heb betaalbewijs bank afschrift geen bon.
Maar nu heb ik de action gemaild, en die geven aan dat op producten van de action maar 6 maanden garantie zitten klopt dat wel ?
Is er niet wettelijke termijn voor ?
Het bericht van de klantenservice van de action
Hartelijk dank voor uw email waarin u aangeeft dat u niet tevreden bent over de weegschaal welke u bij Action heeft gekocht. Wij betreuren het dat het artikel niet aan uw verwachtingen voldoet.
Action hanteert een garantietermijn van een half jaar. Indien er op de verpakking of gebruiksaanwijzing van het artikel een langere garantietermijn wordt aangegeven dan wordt deze gehanteerd.
Wanneer het product nog binnen de garantietermijn valt, kunt u hiermee terug gaan naar het filiaal. Op vertoon van het aankoopbewijs en aan de hand van de staat van het artikel beoordeelt de bedrijfsleiding of u recht heeft op garantie. U kunt dan kiezen uit een tegoedbon of een vervangend artikel. Indien wij u geen vervangend artikel aan kunnen bieden heeft u recht op geld teruggave.
Indien u niet meer in het bezit bent van het artikel, aankoopbewijs of een kopie bankafschrift, of de garantietermijn is verstreken, is het niet mogelijk het artikel te ruilen.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.