Soms moet je recht halen! als je begrijpt wat ik bedoel.
Ik begrijp wat je bedoelt, alleen moet je er voor waken dat je er niet mee te ver doorschiet.
Ik wacht op Bertjes reactie, dit zal meer duidelijkheid geven.
Ik heb geleerd om het verhaal van twee kanten te horen.
Alleen op de reactie van Bertjes (met alle respect) kun je niet bouwen.
Je moet ook het verhaal horen van Kees Verhulst.
Maar wat is je recht?
Kees Verhulst (de fabrikant of winkelier) geeft heel duidelijk aan waarom dat er niet tot reparatie wordt overgegaan.
We zijn het over eens dat vervanging van het pootje beter is dan reparatie.
Echter sommige mensen willen helemaal niet overgaan tot vervanging, die eisen reparatie (ik heb het al vaker gehoord).
Waarom dat er dan niet tot vervanging van het pootje wordt overgegaan kan alleen Kees Verhulst aangeven.
Ik hoop ook dat hij hier nog zijn reactie geeft.
Dat er dan niet tot vervanging van het pootje wordt overgegaan kan 2 redenen hebben:
Ten eerste, omdat Bertjes dat helemaal niet zou willen en dat hij zou eisen dat alleen reparatie mag (het hoeft niet zo te zijn, maar het kan.)
Ten tweede, omdat Kees Verhulst of diens collega's niet meer aan die reserveonderdelen kan komen.
En een nieuwe montuur slopen om een kapotte te repareren, gaat ook weer veel te ver.
Voor alle duidelijkheid:
Ik verdenk niemand ergens van.
Maar met mijn ervaring heb ik het vermoeden dat er meer aan de hand is.