LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Garantie/raparatie problemen van USEYEWEAR.NL
Re: Garantie/raparatie problemen van USEYEWEAR.NL
@Bertjes:
Dan ben ik zeer benieuwd waarom dat usewear die onderdelen dan niet wilt leveren.
Dan ben ik zeer benieuwd waarom dat usewear die onderdelen dan niet wilt leveren.
Re: Garantie/raparatie problemen van USEYEWEAR.NL
Omdat hij niet achter deze reparatie staat.
Wat volgens zijn dealer onzin is, de dealer zegt dat ik er op kan wachten.
En dat usewear in het verleden ook wel moeilijk deed over garantie/reparatie's
Jammer voor de dealer dat ik dit moet vertellen maar ik ga er voor!!!!!!!!
Dit is nog niet ten einde!
Heb voor hetere vuren gestaan!
Wat volgens zijn dealer onzin is, de dealer zegt dat ik er op kan wachten.
En dat usewear in het verleden ook wel moeilijk deed over garantie/reparatie's
Jammer voor de dealer dat ik dit moet vertellen maar ik ga er voor!!!!!!!!
Dit is nog niet ten einde!
Heb voor hetere vuren gestaan!
Re: Garantie/raparatie problemen van USEYEWEAR.NL
Omdat hij niet achter deze reparatie staat.
Wat volgens zijn dealer onzin is, de dealer zegt dat ik er op kan wachten.
En dat usewear in het verleden ook wel moeilijk deed over garantie/reparatie's
Met alle respect, als de fabrikant niet voor de reparatie instaat, is het zijn goedrecht om de reparatie niet uit te voeren.
Hij is immers verantwoordelijk voor de reparatie.
De dealer niet.
De dealer kan dat allemaal mooi zeggen, maar als de reparatie niet goed is uitgevoerd en jij krijgt een ongeluk, waardoor jij schade krijgt door die niet goed uitgevoerde reparatie, dan is de fabrikant verantwoordelijk en aansprakelijk.
Een ander punt:
Als dat pootje kapot is, waarom moet die dan perse gerepareerd worden en niet compleet vervangen worden?
Nogmaals:
Het is de fabrikant zijn goedrecht om de reparatie niet uit te voeren als hij van mening is dat de reparatie niet goed uitgevoerd kan worden en/of dat de veiligheid in het gevaar komt.
Re: Garantie/raparatie problemen van USEYEWEAR.NL
Ik heb 2 jaar volledige garantie, maar als niet repareerbaar word het andere uitzoeken.
Als je één dagje te laat bent, jammer, maar ik had dus 2 dagen ervoor een gebroken Titanium montuur van E179,- en omdat deze eruit was, kreeg ik ook de glazen nieuw, want anders paste het niet!
Ik kreeg dus ook gratis glazen, dus geluk bij ongeluk, en ik dacht dat die lichte Flexibele Titanium brillen niet stuk konden, gelukkig op tijd, want een nieuwe kost nu 2 jaar later geen E359 maar E415 volgens de prijslijst, wel het ik de meekleurende glazen betaald, want die had ik toen niet, en die zonnebril is lastig, zonder varifocus en zit niet lekker..
Dus kijk eerst naar de voorwaarden, Specsavers houd zich er keurig aan.
Als je één dagje te laat bent, jammer, maar ik had dus 2 dagen ervoor een gebroken Titanium montuur van E179,- en omdat deze eruit was, kreeg ik ook de glazen nieuw, want anders paste het niet!
Ik kreeg dus ook gratis glazen, dus geluk bij ongeluk, en ik dacht dat die lichte Flexibele Titanium brillen niet stuk konden, gelukkig op tijd, want een nieuwe kost nu 2 jaar later geen E359 maar E415 volgens de prijslijst, wel het ik de meekleurende glazen betaald, want die had ik toen niet, en die zonnebril is lastig, zonder varifocus en zit niet lekker..
Dus kijk eerst naar de voorwaarden, Specsavers houd zich er keurig aan.
Re: Garantie/raparatie problemen van USEYEWEAR.NL
Ik heb 2 jaar volledige garantie, maar als niet repareerbaar word het andere uitzoeken.
Eigen schade valt nooit onder garantie.
Dus als jij op je bril gaat zitten en de bril gaat daardoor kapot, al is de bril nog in de garantieperiode, je kunt en mag dan geen aanspraak maken op de garantie.
Dus dat jij er zelf op gaat zitten, is jouw eigen fout (perongeluk of niet).
De schade kun je dan niet op de fabrikant of winkelier verhalen.
Veel mensen denken dat als op de bril nog garantie zit en je maakt het zelf kapot (door erop te gaan zitten), dat de schade dan onder de garantie valt.
Maar dat is dus niet zo.
Maar als ik deze dan wil repareren (tegen betaling) dan geeft USEYEWEAR aan dat dit niet kan.
Dat dien je dan maar de respecteren en te accepteren!
Als een reparatie niet kan, dan moet je niet blijven doordrammen dat de reparatie toch uitgevoerd moet worden.
Als de fabrikant aangeeft dat de reparatie niet goed uitgevoerd kan worden, dan doen zij dat niet.
Zij dragen daar ook de verantwoordelijkheid over.
Is dat nu zo moeilijk te begrijpen?
Als de motor kapot is en de fabrikant geeft aan dat zij vinden dat de motor niet gerepareerd kan worden, dan kun jij wel blijven doordrammen dat de motor gerepareerd moet worden.Koop jij ook een nieuwe auto als je accu stuk is?
Maar zoals ik al zei...binnenkort volgt er ander nieuws!
Ik ga door, en dat op mijn manier!
Maar dat heeft geen zin.
Nog iets:
Ik heb het al vaker aangegeven, waarom wordt er steeds gesproken over de reparatie van het pootje en niet over de vervanging van het pootje?
Of wil jij persee dat het kapotte pootje gerepareerd moet en dient te worden en dat vervanging van het pootje geen spraken van kan zijn?
Re: Garantie/raparatie problemen van USEYEWEAR.NL
Hij geen fabrikant maar inporteur!
Zijn dealer gaf al aan dat usewear op gebied van reparatie zijn eigen weg bewandelde..
Om mij part een nieuwe poot er aan, ik betaal toch!
Bij de bevestiging van die poot is niks stuk, 1 schroefje losdraaien , pootje er aan en schroefje aan draaien!
Waar hebben we het over?
Zijn dealer gaf al aan dat usewear op gebied van reparatie zijn eigen weg bewandelde..
Om mij part een nieuwe poot er aan, ik betaal toch!
Bij de bevestiging van die poot is niks stuk, 1 schroefje losdraaien , pootje er aan en schroefje aan draaien!
Waar hebben we het over?
-
- Berichten: 16
- Lid geworden op: 13 jun 2007 10:00
Re: Garantie/raparatie problemen van USEYEWEAR.NL
Hey Bertjes.
Ik zie usewear ieder jaar op een evenement hier in de buurt, ik wil wel met je mee daar na toe.
Praten we met hem!
Stuur mij een prive mail!
JOW!
Ik zie usewear ieder jaar op een evenement hier in de buurt, ik wil wel met je mee daar na toe.
Praten we met hem!
Stuur mij een prive mail!
JOW!
Re: Garantie/raparatie problemen van USEYEWEAR.NL
Ik zie usewear ieder jaar op een evenement hier in de buurt, ik wil wel met je mee daar na toe.
Praten we met hem!
Jouw manier van praten kennen we.
Jouw manier is dan gelijk met de vuisten!
-
- Berichten: 16
- Lid geworden op: 13 jun 2007 10:00
Re: Garantie/raparatie problemen van USEYEWEAR.NL
Vaak kan live meer dan op afstand!
Re: Garantie/raparatie problemen van USEYEWEAR.NL
Hoe je in dit topic jezelf geuit hebt, betekent dat dan niet veel goeds ben ik bang.
-
- Berichten: 16
- Lid geworden op: 13 jun 2007 10:00
Re: Garantie/raparatie problemen van USEYEWEAR.NL
In ieder geval niet bang maken en wel blij!
-
- Berichten: 3
- Lid geworden op: 02 jul 2008 11:46
Re: Garantie/raparatie problemen van USEYEWEAR.NL
Bij toeval kwam ik hier terecht, omdat ik dringend op zoek ben naar die zogenaamde dealer van WileyX, oftewel US Eyewear, oftewel Faster Import uit Eindhoven. hij heeft iedereen enkele jaren behoorlijk bezeken. Hij deed zich voor als WileyX importeur. Dat was hij dus niet!!! Hij verkocht zijn spullen op beurzen, evenementen en via goedwillende dealers, vanuit die camper waar met grote letters WilleyX op stond.
Garantie kon de "goede" man dus gewoon niet geven. Echter wel de prijzen omhoog schroeven. Jarenlang heeft hij diverse dealers voorgelogen dat hij de importeur vanuit Amerika was. Doordat deze gast de prijzen al omhoog heeft geschroefd, moesten de dealers dat ook.
Het is goed dat deze grote leugenaar naar Frankrijk is verhuisd. Wat mij betreft hoef 'ie niet meer terug te komen, bij ons komt hij er nooit meer in. WileyX heeft een dealer voor Benelux, en ik ben me er zeker van dat als er een klacht binnen komt over hun produkt, lees wel op een normale manier, dan zullen zij zeker aktie ondernemen. Zelf ben ik nooit opzoek gegaan naar een andere importeur, omdat ik deze dus had. Echter vandaag schrok ik een beetje om te horen dat ik de ECHTE importeur van Benelux aan de telefoon had. Er kwam ontzettend veel woede in me op.
Misschien vinden sommige 140 Euro veel voor een zonnebril, maar uiteindelijk is het dat niet. Ik verkoop zelf het produkt al een aantal jaren en nog geen klachten gehad dat mensen er spijt van hadden dat zij hem gekocht hebben. Ze worden niet voor niets gebruikt door diverse overheidsinstellingen zoals legers en luchtbasis.
Ik vind het behoorlijk jammer dat het merk WileyX in de smet wordt gegooit omdat een of andere leugenaar daarvoor zorgt. Het is een mooi produkt die weldegelijk het geld waard is. Als er over US Eyewear of Faster Import wordt gesproken, verglijk deze absoluut niet met een WileyX dealer, liegen en bezeiken is het enige dat deze heer kan!
Dat moest ik effe kwijt.
Garantie kon de "goede" man dus gewoon niet geven. Echter wel de prijzen omhoog schroeven. Jarenlang heeft hij diverse dealers voorgelogen dat hij de importeur vanuit Amerika was. Doordat deze gast de prijzen al omhoog heeft geschroefd, moesten de dealers dat ook.
Het is goed dat deze grote leugenaar naar Frankrijk is verhuisd. Wat mij betreft hoef 'ie niet meer terug te komen, bij ons komt hij er nooit meer in. WileyX heeft een dealer voor Benelux, en ik ben me er zeker van dat als er een klacht binnen komt over hun produkt, lees wel op een normale manier, dan zullen zij zeker aktie ondernemen. Zelf ben ik nooit opzoek gegaan naar een andere importeur, omdat ik deze dus had. Echter vandaag schrok ik een beetje om te horen dat ik de ECHTE importeur van Benelux aan de telefoon had. Er kwam ontzettend veel woede in me op.
Misschien vinden sommige 140 Euro veel voor een zonnebril, maar uiteindelijk is het dat niet. Ik verkoop zelf het produkt al een aantal jaren en nog geen klachten gehad dat mensen er spijt van hadden dat zij hem gekocht hebben. Ze worden niet voor niets gebruikt door diverse overheidsinstellingen zoals legers en luchtbasis.
Ik vind het behoorlijk jammer dat het merk WileyX in de smet wordt gegooit omdat een of andere leugenaar daarvoor zorgt. Het is een mooi produkt die weldegelijk het geld waard is. Als er over US Eyewear of Faster Import wordt gesproken, verglijk deze absoluut niet met een WileyX dealer, liegen en bezeiken is het enige dat deze heer kan!
Dat moest ik effe kwijt.
-
- Berichten: 16
- Lid geworden op: 13 jun 2007 10:00
Re: Garantie/raparatie problemen van USEYEWEAR.NL
Heb deze bril nog wel liggen, iets voor jou om deze te repareren?
-
- Berichten: 3
- Lid geworden op: 02 jul 2008 11:46
Re: Garantie/raparatie problemen van USEYEWEAR.NL
Frans stuur even een e-mail naar onderstaand adres. Ik weet zeker dat zij helpen om een passende oplossing te vinden. Nogmaals het is jammer dat door een zo'n ******** het merk zwart wordt gepraat, terwijl het een uitstekend merk is.
Mail even naar: [email protected]
Dit adres is van de Wiley X Distributie van Benelux.
Mail even naar: [email protected]
Dit adres is van de Wiley X Distributie van Benelux.
-
- Berichten: 16
- Lid geworden op: 13 jun 2007 10:00
Re: Garantie/raparatie problemen van USEYEWEAR.NL
idee dat jij als dealer dit voorlegt aan hun, jij kent het verhaal nu.
valt bijna niet uit te leggen snap je..
[email protected] is mijn mail adres.
valt bijna niet uit te leggen snap je..
[email protected] is mijn mail adres.
-
- Berichten: 3
- Lid geworden op: 02 jul 2008 11:46
Re: Garantie/raparatie problemen van USEYEWEAR.NL
De bril is intussen gerepareerd. Beide armpjes zijn vervangen.
Ik hoop dat de reparatie naar wens is verlopen.
Ik hoop dat de reparatie naar wens is verlopen.
-
- Berichten: 16
- Lid geworden op: 13 jun 2007 10:00
Re: Garantie/raparatie problemen van USEYEWEAR.NL
Na ruim een jaar heb ik met GROTE dank aan een WileyX Dealer
mijn bril gerepareerd gekregen.
Heb alle vertrouwen terug in de service van WileyX en hun dealers.
Zal vast niet mij laatste bril zijn van dit merk!
Mijn dank is groot!
mijn bril gerepareerd gekregen.
Heb alle vertrouwen terug in de service van WileyX en hun dealers.
Zal vast niet mij laatste bril zijn van dit merk!
Mijn dank is groot!