Beste leden,
Ik heb een paar dagen een Samsung Galaxy S4 gekocht via marktplaats. Deze telefoon had die persoon gekregen bij aanschaf van een nieuw abonnement. Ik kreeg keurig een bon erbij, alleen stond deze wel op de naam van die persoon. Nu een paar dagen later krijg ik de telefoon niet meer aan en reageert helemaal niet meer. Nu wil ik mij enigszins voorbereiden voordat ik naar de winkel ga en daarom vraag ik graag jullie hulp.
Allereerst vraag ik mij af of de naam van de vorige eigenaar op de factuur een probleem zal zijn. Volgens mij is de garantie productgebonden en niet persoonsgebonden (toch?). Daarbij vraag ik mij ook af of de garantie overdraagbaar is.
Kan ik problemen krijgen als ik keurig met de bon de garantie kom claimen, waarbij de bon wel op een andere naam staat?
Hopelijk kunnen jullie mij helpen.
Met vriendelijke groet,
Bas
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Garantie telefoon gekocht via marktplaats
Re: Garantie telefoon gekocht via marktplaats
Telefoon zelf afgehaald en cash betaald of geld overgemaakt.
Als je toch een bewijs van betaling hebt, maakt het niet uit, want de garantie is toch niet persoonsgebonden, maar voor de telefoon.
Als je toch een bewijs van betaling hebt, maakt het niet uit, want de garantie is toch niet persoonsgebonden, maar voor de telefoon.
Ik heb contant afgerekend bij de marktplaats verkoper.nevermind schreef:Telefoon zelf afgehaald en cash betaald of geld overgemaakt.
Dan heb je in feite geen bewijs.Bas93 schreef:Ik heb contant afgerekend bij de marktplaats verkoper.nevermind schreef:Telefoon zelf afgehaald en cash betaald of geld overgemaakt.
Misschien kan je bij de verkoper nog een bewijs krijgen, dat je deze telefoon ook daadwerkelijk gekocht hebt.
Maar ik snap eigenlijk niet waarom ik bewijs moet hebben dat ik een product via marktplaats heb gekocht.nevermind schreef:Dan heb je in feite geen bewijs.Bas93 schreef:Ik heb contant afgerekend bij de marktplaats verkoper.nevermind schreef:Telefoon zelf afgehaald en cash betaald of geld overgemaakt.
Misschien kan je bij de verkoper nog een bewijs krijgen, dat je deze telefoon ook daadwerkelijk gekocht hebt.