LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Garantie Tupperware flauwekul
Garantie Tupperware flauwekul
Mijn stiefdochter had haar tupperware waterfles laten vallen (niet eens van heel hoog) waarna er een barst in zat. Gelukkig promoot het bedrijf altijd met levenslange garantie. Helaas is dat gebakken lucht. Na onderzoek werd geen fabricagefout gevonden en er werd gezegd dat er meer mee gebeurd moest zijn. Vooral die toevoeging, alsof wij de waarheid niet zouden vertellen, is niet erg klantvriendelijk. Als het geen fabricagefout is, dan kunnen al die flessen niet tegen een stootje en promoot het dan ook niet als geweldig goed spul.
Re: Garantie Tupperware flauwekul
Natuurlijk valt dit niet onder de garantie ! Je moet geen spullen laten vallen. je moet ze gebruiken voor het doel waarvoor ze ontworpen zijn. Een stuiterbal kun je wel laten vallen. Gebruik die in het vervolg.
Een kunststoffles moet daar tegen kunnen. Wat een rare reactie.
Als er een barst inzit dan heeft je stiefdochter dat ding wel erg hard laten vallen want anders gebeurd dat niet.petken schreef:Een kunststoffles moet daar tegen kunnen. Wat een rare reactie.
Ik heb ook die waterfles en er is heel wat mee gebeurd,zelfs gegooid en ja,ook gevallen maar er zit geen barst in.
Die dingen gaan namelijk niet zo gauw stuk.
Tupperware vindt zelf ook dat de fles tegen een val moet kunnen. Maar in plaats van hem om te ruilen, waarmee ze altijd adverteren, zeggen ze dat er meer met de fles gebeurd moet zijn. Volgens mijn zwager (die verstand heeft van kunsstof) zou ze er dan met een fiets overheen gereden moeten zijn als er geen fabricagefout in zit.
Er komt niet zomaar een barst in een Tupperware,dan moet je er wel hele drastische dingen meedoen.
Als het een fabrieksfout zou zijn dan zouden meer flessen dit probleem moeten hebben en dan zou dit ook bekend worden gemaakt door Tupperware.
Normaal is Tupperware helemaal niet zo moeilijk met het omruilen van hun spullen en ruilen ze het zelfs om als er krassen opzitten of als je het niet meer kan gebruiken ,dus er zal wel meer aan de hand zijn geweest dan alleen maar een barstje.
En nee,ik ben geen tupperware verkoper,ik ben alleen maar een gebruiker van sommige tupperware spullen.
Als het een fabrieksfout zou zijn dan zouden meer flessen dit probleem moeten hebben en dan zou dit ook bekend worden gemaakt door Tupperware.
Normaal is Tupperware helemaal niet zo moeilijk met het omruilen van hun spullen en ruilen ze het zelfs om als er krassen opzitten of als je het niet meer kan gebruiken ,dus er zal wel meer aan de hand zijn geweest dan alleen maar een barstje.
En nee,ik ben geen tupperware verkoper,ik ben alleen maar een gebruiker van sommige tupperware spullen.
mogelijk was het een volle fles?
die komt wat harder aan.
die komt wat harder aan.
De consulent zei direct: "Nee, dit hoort niet." want nee, gilas er was niet meer aan de hand dan alleen maar een barstje. Zij kan er verder ook niks aan doen dat ze het weer terug kreeg. Het zal wel van de bui afhangen van de persoon daar die het moet beoordelen.
What's next? Mensen die gaan klagen dat ze geen garantie op hun auto krijgen als ze tegen een paaltje zijn aangereden?
Als het bedrijf promoot dat ze die garantie geven lijkt me dat volkomen terecht. Maar goed, ik heb dit bericht alleen gepost om mensen te waarschuwen dat Tupperware niet doet wat ze zeggen. Voor de rest van de mensen die er nog iets lulligs over willen zeggen: fijne avond verder.
Krijg je ook levenslange garantie op vallen dan?
Mijn mening is dat je je nodeloos druk maakt om iets wat eigenlijk je eigen fout was.
-
Uiteraard moet je de waterfles alleen gebruiken waarvoor ie bedoeld is, en deze niet om laten vallen. Maar een plastic kwaliteitsfles zou een beetje val wel moeten overleven toch ?
Het valt me eigenlijk een beetje tegen van Tupperware dat de beker niet wordt omgeruild voor een ander.
Als ie van de eiffeltoren zou gegooid dan zou het een ander verhaal zijn , maar blijkbaar denkt tupperware dat zoiets wel gebeurd is.
Het valt me eigenlijk een beetje tegen van Tupperware dat de beker niet wordt omgeruild voor een ander.
Als ie van de eiffeltoren zou gegooid dan zou het een ander verhaal zijn , maar blijkbaar denkt tupperware dat zoiets wel gebeurd is.
Onderdeel van de shaker, was kapot gegaan (mag het ook eens na 30 jaar) kreeg probleemloos een nieuw onderdeel!
Dat doen ze wel maar zoals ik al eerder zei dan is er wat anders gebeurt.petken schreef:Maar goed, ik heb dit bericht alleen gepost om mensen te waarschuwen dat Tupperware niet doet wat ze zeggen.
En je tupperware consulent is niet degene die bepaalt of je iets vernieuwt krijgt,die neemt het product alleen maar mee om in te leveren.
Wat is er dan volgens jou gebeurd? Je schrijft zelf eerder dat je met die fles van jou kan gooien zonder dat die stuk gaat. En dat is ook de kwaliteit die je van zo'n fles verwacht, toch. Ik begrijp niet waarom je mijn verhaal in twijfel gaat zitten trekken. Natuurlijk valt "vallen" niet onder dagelijks gebruik maar je kunt toch wel zeggen dat het een beetje tegenvalt van Tupperware waarvan altijd wordt gezegd dat ze zo gemakkelijk zijn met vervangen.
Pas maar op dat je niet wordt "beschuldigd" dat je wel voor Tupperware zal werken...pima schreef:Onderdeel van de shaker, was kapot gegaan (mag het ook eens na 30 jaar) kreeg probleemloos een nieuw onderdeel!
Maar serieus: dit is anders dan het probleem van TS. Tupperware geeft levenslang garantie op producten die normaal zijn gebruikt, zoals in jouw geval. Maar tegen schade van buiten af kan niemand garantie leveren natuurlijk. Waar ga je dan de grens leggen? Vallen van 1 meter, 10 meter, Grand Canyon?
De fles die bij mij viel is op een plavuizen vloer gevallen en was niet stuk,dus die kwaliteit is er maar zelfs al was de fles wel stuk gegaan dan nog was ik niet naar Tupperware gegaan omdat die garantie daar niet voor is.petken schreef: Je schrijft zelf eerder dat je met die fles van jou kan gooien zonder dat die stuk gaat. En dat is ook de kwaliteit die je van zo'n fles verwacht, toch. Ik begrijp niet waarom je mijn verhaal in twijfel gaat zitten trekken. Natuurlijk valt "vallen" niet onder dagelijks gebruik maar je kunt toch wel zeggen dat het een beetje tegenvalt van Tupperware waarvan altijd wordt gezegd dat ze zo gemakkelijk zijn met vervangen.
Dat wordt je ook verteld op de beroemde tupperware parties.
Vallen hoort niet bij het normale gebruik,zelfs niet als het per ongeluk is gegaan want dan moet je maar beter opletten.