ik heb een wii met balanceboard enz gekocht op 18 december 2010 bij Saturn.
deze begon sinds vorige maand erg raar te doen nintendo gebeld en kreeg mededeling dat het het snelst ging als ik hem op zou sturen naar Nintendo zo gezegt zo gedaan afgelopen maandag keurig verpakt en verzekerd opgestuurd naar Nintendo via track en trace gevolgt en ja gisteren aan gekomen bij Nintendo.
wat schetst onze verbazing vandaag tnt aan de deur balanceboard is weer erug
maken pakket open zit balanceboard in met brief hij was zo smerig dat ze hem niet hebben kunnen repareren en direct teruggestuurd.
heb maar ff gebeld klopt inderdaad hij is ongelofelijk smerig stickers liggen er bijna af.
medegedeeld dat wij hem iedere dag na gebruik schoonmaken en dat dit absoluut niet onze balanceboard kan zijn hebben hem keurig netjes verpakt verzekerd opgestuurd maar kregen als antwoord nee hoor wij krijgen bijna nooit een balancebord binnen dus deze was van jullie en ja jullie leveren ons een zeer smerig board aan vandaar direct retour.
dus je wordt gewoon als leugenaar betiteld fantastische service maar niet heus je hebt geen poot om op te staan maar weer gebeld naar Saturn en ja hoor zij vertelden ons gebeurt wel vaker maar ze kunne geen serienummer controleren dus kan dit board naar hun brengen en dan sturen zij hem op duurt alleen 3 weken minimaal en dan nog blijf je dus een zeer smerige board houden en de titel van leugenaar als er een bdrijf zou zijn in aanmerking voor hoe bedonder ik de klanten komt Nintendo echt op nummer 1
misschien dat er meer mensen zijn met deze ervaringen kan Nintendo misschien eens een halt worden toegeroepen
met vriendelijk groet jw ter Weel
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] garantie via Nintendo
Re: garantie via Nintendo
Volgende keer zelf foto's maken.
Re: garantie via Nintendo
En met de klacht terug naar Saturn gaan, zij zijn de verkopende partij!alfatrion schreef:Volgende keer zelf foto's maken.
Maar nu te laat!