LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] garatie op afgesprijsde producten

Is jouw garantie niet goed verlopen? Geef hier jouw mening.
fhendr

garatie op afgesprijsde producten

Ongelezen bericht door fhendr »

drie weken geleden heb ik schoenen gekocht voor 80 euro die eerst 160 euro kosten. ik heb lang over de koop na moeten denken omdat 80 euro voor een student veel geld is. na kritisch vragen gesteld te hebben als: blijft het zilver erop?blijven de zolen toch goed? (omdat ze er dun uitzagen) kreeg ik positieve antwoorden als: Nou wij leveren qualitteit, dat mag je toch ook wel voor de prijs verwachten zei mevrouw nog! Nu is er 1 probleem: na 1 dag dragen bladerde de zilveren laag er al meteen vanaf. Na eerst twee keer terug naar huis gestuurd te zijn gestuurd(omdat alleen de bedrijfsleidster mij zou kunnen helpen, had ik de derde keer prijs. nu beweert mevrouw alleen dat ik voor prijs er vanuit had moeten gaan dat ik geen garatie zou moeten hebben. ik zei haar dat ik mij verzekert was dat het goede kwaliteit was en dat ik anders terug mocht komen. verder gaf ik aan dat ik wettelijk 3 maanden garantie heb. ze lachte me uit en ze zij dat ik dat niet mag verwachten van uitverkoop artikelen. ik voel me zo belazert!!!wie weet of ik nu in me recht sta?

NAK

Re: garatie op afgesprijsde producten

Ongelezen bericht door NAK »

fhendr,

Je mag er van uitgaan dat een paar schoenen van € 80,00 niet gemaakt is om na één (1) dag al versleten te zijn.

Dit kun je ook gerust als argument gebruiken.

Mijn advies is: Ga nogmaals naar de winkel. Eis dat je de schoenen kunt ruilen. Gaat men daar niet op in geef dan aan dat je een klacht neer zult leggen bij de stichting de ombudsman zult informeren en om hulp zult vragen.

Zie www.stichtingdeombudsman.nl en dan het hoofdstuk consumentenrecht.

Succes

Son of god

Ongelezen bericht door Son of god »

Google eens op consumentenrecht. Daarin is ook een bepaling over uitverkoopartikelen opgenomen.

P.S. qualitteit ?????

Captain Pervert

Ongelezen bericht door Captain Pervert »

Welke winkel is dat. Zou daar graag de boel eens komen verbouwen. Dit verhaal daar word je toch agressief van. 80 euro en dan na 1 dag stuk, dat mens zou die schoenen moeten opeten.

Gesloten