In april 2006 hebben wij voor 60 euro een BR rijbroek meisjes maat 140 gekocht bij Ruitersport TER MAARS MUSSELKANAAL. De broek was na enkele maanden al te krap onder bij de broekspijpen en was vaal geworden van kleur. De broek was dus niet volledig gekrompen. Het was alleen gewassen volgens de wasvoorschriften zoals die in de broek waren vermeld.
Eind augustus 2006 hebben wij de broek achtergelaten bij TER MAARS vanwege de garantie. De vertegenwoordiger van BR zou de week erop toch in Musselkanaal komen. Niet dus. Volgens TER MAARS had de vertegenwoordiger de afspraak steeds uitgesteld. Pas op 20 september kwam hij, maar volgens Bierman de Haas BV (BR) comform afspraak met TER MAARS.
De slechte klantenservice van TER MAARS blijkt uit:
TER MAARS had de broek naar Bierman de Haas moeten versturen op advies van de vertegenwoordiger. Is niet gebeurd.
TER MAARS had als klacht gemeld dat de broek was gekrompen, terwijl dit alleen de breedte onderaan de broekspijpen betrof. Bierman de Haas BV heeft de broek dus verkeerd beoordeeld en de garantie afgewezen wegens verkeerd wassen!
TER MAARS heeft ons telefonisch laten weten aan geen enkele oplossing meer te willen werken, omdat men kwaad was dat wij rechtstreeks met Bierman de Haas BV contact hebben opgenomen. Dit is alleen gebeurd omdat wij vermoedden dat uitstel leidde tot afstel.
Als TER MAARS de broek direct had opgestuurd en de klacht had gemeld zoals wij die als klant hadden gemeld, dan was alles eerder en naar ieders tevredenheid opgelost. Nu kan Bierman de Haas BV niets meer doen omdat ze blijkbaar geen actie mogen ondernemen rechtstreeks met de eindconsument.
Weg broek, weg 60 euro en weg klant.
Broek is inmiddels rechtstreeks van Bierman de Haas BV (BR) ontvangen, maar voor mijn dochter dus onbruikbaar.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Geen garantie bij Ruitersport TER MAARS MUSSELKANAAL
-
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 24 sep 2006 09:55
Geen garantie bij Ruitersport TER MAARS MUSSELKANAAL
Laatst gewijzigd door patriciaanouk op 24 sep 2006 11:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Geen garantie bij Ruitersport TER MAARS MUSSELKANAAL
Schrijf ze een brief waarin deze problemen meld en u de overeenkomst ontbind. Geef ze 14 dagen de tijd om het geld over te maken op uw rekeningnummer.
-
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 24 sep 2006 09:55
Re: Geen garantie bij Ruitersport TER MAARS MUSSELKANAAL
De broek hebben wij inmiddels rechtstreeks van Bieman de Haas BV (BR) retour ontvangen.
Kan de brief alsnog gestuurd worden met de melding als bedrag is ontvangen, dan wordt de broek retour gestuurd naar TER MAARS?
Kan de brief alsnog gestuurd worden met de melding als bedrag is ontvangen, dan wordt de broek retour gestuurd naar TER MAARS?
Re: Geen garantie bij Ruitersport TER MAARS MUSSELKANAAL
Ja, meld dat u de overeenkomst wilt ontbinden omdat de broek niet de overeenkomst beantwoord en dat uw gezien uw voorschiedenis niet langer klant wil zijn met deze winkelier. Geef ook duidelijk aan waarom. Nadat zij het geld hebben overgemaakt hebben zij recht op de broek. Verstuurd die aangetekent: anders kunnen ze uw leven zuur maken door te beweren dat zij nooit de broek hebben gekregen. Een andere optie is gelijk wisselen in de winkel.
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 25 okt 2006 11:36
Re: Geen garantie bij Ruitersport TER MAARS MUSSELKANAAL
Ik las tot mijn verbazing dat er een meneer ontevreden is over ons
wat deze meneer niet verteld is de waarheid
deze meneer kwam bij ons omdat de splitten onder aan de broek tesmal waren geworden voor zijn dochter's voet daar zouden wij wat aan doen voor de klant maar toen de broek tevoorschijn kwam viel ons op dat de broek helemaal verkleurt was toen hebben wij tegen deze meneer gezegd dat dat niet kon en wij de broek wel aan de vertegenwoordiger wouden laten zien wat die er van vond omdat hij toch eerdaags langs zou komen dat werd alleen wat later wij hebben de broek niet opgestuurd omdat wij beter zo met de vertegenwoordiger van br konden overlegen toen die de broek zag zij die direct dat de broek gekrompen was maar om misverstand te verkomen nam hij de broek mee naar br om daar ook nog naar de broek telaten kijken direct de volgende dag kregen wij tel van br dat de broek op alle plaatsen 2 tot 3 cm gekrompen was door te heet te wassen . wij van ruitersportzaak termaars hebben toen direct de klant gebeld met deze melding die wij ook op papier hebben gekregen van br deze meneer werd boos en regelde het zelf wel met br. naar ongeveer 5 min kregen wij telefoon van br dat er niet tepraten viel met deze meneer en zij de broek rechtstreek naar hemtoe moesten sturen. Br vertelde ons dat deze klacht niet bij hun onder de garantie valt omdat hun conclusie was dat de broek door meneer verkeerd behandeld is. Wij als ruitersportzaak termaars kunnen dan ook niets meer doen. ( maar wat ons wel spijt is dat meneer nu opeens iets op deze site zet maar dan niet de waarheid verteld )
wat deze meneer niet verteld is de waarheid
deze meneer kwam bij ons omdat de splitten onder aan de broek tesmal waren geworden voor zijn dochter's voet daar zouden wij wat aan doen voor de klant maar toen de broek tevoorschijn kwam viel ons op dat de broek helemaal verkleurt was toen hebben wij tegen deze meneer gezegd dat dat niet kon en wij de broek wel aan de vertegenwoordiger wouden laten zien wat die er van vond omdat hij toch eerdaags langs zou komen dat werd alleen wat later wij hebben de broek niet opgestuurd omdat wij beter zo met de vertegenwoordiger van br konden overlegen toen die de broek zag zij die direct dat de broek gekrompen was maar om misverstand te verkomen nam hij de broek mee naar br om daar ook nog naar de broek telaten kijken direct de volgende dag kregen wij tel van br dat de broek op alle plaatsen 2 tot 3 cm gekrompen was door te heet te wassen . wij van ruitersportzaak termaars hebben toen direct de klant gebeld met deze melding die wij ook op papier hebben gekregen van br deze meneer werd boos en regelde het zelf wel met br. naar ongeveer 5 min kregen wij telefoon van br dat er niet tepraten viel met deze meneer en zij de broek rechtstreek naar hemtoe moesten sturen. Br vertelde ons dat deze klacht niet bij hun onder de garantie valt omdat hun conclusie was dat de broek door meneer verkeerd behandeld is. Wij als ruitersportzaak termaars kunnen dan ook niets meer doen. ( maar wat ons wel spijt is dat meneer nu opeens iets op deze site zet maar dan niet de waarheid verteld )