LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] GEEN GARANTIE(meer)
GEEN GARANTIE(meer)
Stel, je hebt een thuis bioscoop gekocht zoals ik. Een van de betere merken volgens mij en wel een panasonic. Daar heb ik gelukkig 3 jaar garantie bij gekocht, iets wat ik normaal nooit zou doen!! Want iedereen weet dat je een bepaalde levens verwachting mag koppelen aan een apparaat. Alleen niemand weet hoeveel dat is bij een dvd-speler. Nu gaat de dvd stuk na 13 maanden. Geen probleem, 3 jaar garantie! Keurig gerepareerd. En ja hoor, precies 13 maanden later weer stuk. Zelfde probleem. Na een hoop gezeik toch weer gerepareerd. Alles bij elkaar het ding wel 3 maanden kwijt geweest. Maar wat schetst mijn verbazing? Op de reparatie bon staat "aantal dagen garantie 0"!!!!! Nu vraag ik je. Ten eerste heb ik nog recht op 10 maanden garantie en ik heb toch ook recht op garantie op het voor de tweede keer vervangen onderdeel n.l. de laserunit? Nou volgens de reparateur niet dus. Dank je wel panasonic!!!!!!!
Re: GEEN GARANTIE(meer)
Een ding vergeet je Panasonic heeft jou niet de 3 jaar extra garantie verkocht dat heeft de leverancier gedaan deze heeft daar voor een polis afgesloten bij een verzekeraar . Panasonic gaat hier dus helemaal vrijuit en ligt het probleem bij de leverancier
Re: GEEN GARANTIE(meer)
Beste Tim, misschien was het niet helemaal duidelijk maar de garantie beslissing komt inderdaad van mijn leverancier maar wel op aanraden van panasonic zo is mij verteld door mijn leverancier. Dus al met al geen garantie meer! Buiten die paar maanden die ik nog had dan. Groetjes........