LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] geen garantiebon ontvangen

Is jouw garantie niet goed verlopen? Geef hier jouw mening.
anas10b

geen garantiebon ontvangen

Ongelezen bericht door anas10b »

Ik heb op 16-09-2010 op ritel.nl een blackberry incl. abbonement besteld.
Nu is mijn blackberry defect, het scherm doet het namelijk niet.
Ik heb ritel hierover gemaild en zij beweren dat ik een garantiebon gekregen heb toen het bij mij thuis geleverd was en dat ik daarmee mijn telefoon kan laten repareren. Ik heb echter geen garantiebon gekregen.
Wat zou ik nu kunnen doen en welke rechten heb ik?

superklaver

Re: geen garantiebon ontvangen

Ongelezen bericht door superklaver »

mijn telefoon had een tijdje geleden ook kuren. was de bon kwijt. heb toen een mail gestuurd naar typhone en heb de bon via de mail gehad. mischien kunt u ook een mailtje sturen en vragen om een kopiebon.

anas10b

Ongelezen bericht door anas10b »

heb ik gedaan maar ze geven aan dat het niet mogelijk is het te versturen.
maar toch bedankt voor de tip, ik ga in ieder geval aangeven dat hun concurrent typhone dat wel doet. Misschien dat dat iets zal helpen.

edwinknight

Ongelezen bericht door edwinknight »

Is je contract niet goed genoeg als aankoopnota?
Bij mijn gsm abon heb ik ook geen garantiebon gekregen maar een aankoopnota en geen probleem ondervonden tijdens een reparatie.

tennis

Ongelezen bericht door tennis »

anas10b schreef:Ik heb op 16-09-2010 op ritel.nl een blackberry incl. abbonement besteld.
Nu is mijn blackberry defect, het scherm doet het namelijk niet.
Ik heb ritel hierover gemaild en zij beweren dat ik een garantiebon gekregen heb toen het bij mij thuis geleverd was en dat ik daarmee mijn telefoon kan laten repareren. Ik heb echter geen garantiebon gekregen.
Wat zou ik nu kunnen doen en welke rechten heb ik?

Dit onderwerp is al vaker geweest.
Om je garantie te claimen, heb je geen garantiebewijs nodig, de aankoopbon of rekening is voldoende.

Gesloten