LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] geen gewoon geluid meer
geen gewoon geluid meer
Onze zoon zat gisteren op onze tv met een hoofdtelefoon te luisteren wat allemaal goed ging totdat hij het stekkertje eruit haalde en er geen gewoon geluid meer op de tv was. Ik heb samsung gebeld en die zeggen dat het een software matige fout betreft, maar omdat de garantie TWEE maanden verlopen is gaat dit geld kosten is dit nu een normale gang van zaken voor zo'n groot bedrijf.
Re: geen gewoon geluid meer
Nee hoor. Je hebt recht op een goedwerkend apparaat. Ook na de garantieperiode. Al sze aangeven dat het een softwarefout is geven ze dus toe dat de fout bij Samsung ligt en moeten ze dat gewoon netjes en voor niets oplossen!
Re: geen gewoon geluid meer
Volgens samsung is het zo dat als het zelfs die software fout is toch buiten de garantie termijn wat dus geld gaat kosten. Wat kunnen we nu dus nog doen?
Re: geen gewoon geluid meer
Ik denk eerder dat er sluiting is gemaakt tijdens het uittrekken van die plug en de versterker er uit ligt !
En dat zal nooit onder garantie vallen, helaas
En dat zal nooit onder garantie vallen, helaas
Re: geen gewoon geluid meer
hoi,
Er geldt altijd een bepaalde garantie op een apparaat. Wanneer deze garantie is verlopen gaan alle reparaties geld kosten. In ieder geval wanneer je dit via de detail of groothandel laat verlopen waar het apparaat is gekocht.
Soms kan je rechtstreeks met de leverancier iets regelen, maar deze kans is klein.
Daarbij doet samsung heel vaak moeilijk. Ze leveren over het algemeen goede producten, maar wanneer er een defect ontstaat wordt het erg lastig.
Een tip: veeel detail en groothandels bieden een extra vorm van garantie. Door een kleine bedrag extra te betalen bij de aankoop ben je verzekerd van 5 jaar garantie! Misschien een tip voor de volgende keer.
En veel succes met Samsung.
Er geldt altijd een bepaalde garantie op een apparaat. Wanneer deze garantie is verlopen gaan alle reparaties geld kosten. In ieder geval wanneer je dit via de detail of groothandel laat verlopen waar het apparaat is gekocht.
Soms kan je rechtstreeks met de leverancier iets regelen, maar deze kans is klein.
Daarbij doet samsung heel vaak moeilijk. Ze leveren over het algemeen goede producten, maar wanneer er een defect ontstaat wordt het erg lastig.
Een tip: veeel detail en groothandels bieden een extra vorm van garantie. Door een kleine bedrag extra te betalen bij de aankoop ben je verzekerd van 5 jaar garantie! Misschien een tip voor de volgende keer.
En veel succes met Samsung.
Re: geen gewoon geluid meer
Bedankt voor jullie hulp. Het is al op gelost met behulp van andere internet gebruikers die ook hezelfde probleem hebben gehad.
Het bleek dat bij het overschakelen van hoofdtelefoon naar tv het schakelaartje in de hooftelefoon aansluiting in de tv bleef hangen.
We hoefden maar even met het stekkertje in deze aansluiting te wiebelen en het was verholpen. Dus was het niet zoals samsung zei een fout in de software maar dus iets heel simpels.
Iedereen bedankt voor jullie reactie .
Ron
Het bleek dat bij het overschakelen van hoofdtelefoon naar tv het schakelaartje in de hooftelefoon aansluiting in de tv bleef hangen.
We hoefden maar even met het stekkertje in deze aansluiting te wiebelen en het was verholpen. Dus was het niet zoals samsung zei een fout in de software maar dus iets heel simpels.
Iedereen bedankt voor jullie reactie .
Ron