53o schreef:Teunbosseman schreef:
Prietpraat !
Heb paar maanden gelee een Acer laptop gekocht.....voor mijzelf.... ,prijs was gelijk met diverse electronicawinkels en internet. Ik had nog een kijkshop voucher en kon deze mooi hiervoor inwisselen.
Prietpraat om alleen voor cadaeutjes bij kijshop te komen. Hoeveel horloges ik door de jaren heen wel niet bij Kijkshop hebt gekocht en dat waren niet altijd cadaeutjes, kortom kanslose opmerking.
Je koopt een laptop bij de kijkshop omdat de prijs gelijk is met webwinkels? En omdat je vouchers kan inwisselen?
Sorry, maar ik heb geen 'kansloze opmerking' gemaakt. Voor de zelfde prijs kunnen consumenten 1 tot 2 jaar langer garantie zonder gezeur krijgen op een laptop bij concurrenten. Als iemand iets heeft gedaan wat kansloos is, dan is het om die paar bonnetjes te besteden aan een laptop daar ipv aan een horloge of zo...
We zo makkelijk als je mij helemaal quote niet een gedeelte. Lees dus eerst nog terug wat ik precies schreef
Dan zal ook hopelijk je opmerking duidelijk worden welke ik als kansloos markeerde.
Wie ben jij dan dat jij bepaalt dat andere niks te zoeken hebben in Kijkshop behoudens als je een cadeautje zoekt en dat men geen electronica moet kopen ???
prijs was gelijk met diverse electronicawinkels en internet. Ik had nog een kijkshop voucher en kon deze mooi hiervoor inwisselen.
Oftewel dmv de kijkshop voucher welke ik nog had had ik de laptop 100,- goedkoper.
En waar baseer jij op dat ik geen extra garantie heb voor dezelfde prijs.......is een aanname van jou.
Daarbij is extra garantie niet gratis hoor. Betaal je gewoon voor.
En je plaats meteen kanslose opmerking nr 2 erachter door te melden dat het inleveren van een voucher, tegoedbon, cadeaukaart of in jouw benaming - bonnetjes - kansloos is voor aankoop laptop bij kijkshop.
Volgens jou moet ik maar een horloge kopen met die voucher, tegoedbon, cadeaukaart of in jouw benaming - bonnetjes ??
Ik had geen horloge nodig maar een laptop
Kortom......kansloos.