LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] geheugenkaartje digitale camera

Is jouw garantie niet goed verlopen? Geef hier jouw mening.
EDWINMAST

geheugenkaartje digitale camera

Ongelezen bericht door EDWINMAST »

Vorig jaar mei heb ik een 64mb smart media kaart gekocht bij de Harense Smid in Emmen t.b.v. van mijn digitale camera. Nu wil het geval dat de kaart binnen een jaar defecte raakte, hij werd niet meer herkend in de camera. Om uit te sluiten of de camera defect was, heb ik gekeken of ik de kaart nog wel kon benaderen in mijn card-reader in mijn computer. Ook daar kon ik niet meer bij de gemaakte foto's komen, mijn conclusie was dus dat de kaart defect was. Daarom heb ik dus de kaart weggebracht naar de Harense Smid. Na ruim een maand bellen ze mij op en vertellen mij dat de kaart retour gekomen is van hun technische dienst en dat zij bepaald hebben dat de kaart door mij verkeerd geformatteerd zou zijn. Iets wat mij heel erg sterk ljikt, mede omdat ik dit niet gedaan heb. Toen ik dus op 19-06-2004 de kaart kwam afhalen, werd de kaart nog steeds niet herkend in de camera. Men heeft dus de kaart alleen maar bekeken en een conclusie gesteld, en NIET getracht om de kaart weer operationeel te krijgen. Vooral daarom ben ik zeer slecht te spreken over de Harense Smid te Emmen. Ze vertellen mij dat voor het juist formatteren van zo'n kaartje, dit dient te gebeuren in de camera. Ze hebben tig camera's in de winkel staan, waarom proberen ze dat dan niet even, als dat werkt dan ben ik tevreden en kan ik verder werken. Als men bij die super-slechte technische dienst even hadden gekeken op de website van Sandisk (producent van het kaartje) dan hadden ze daar de exacte procedure kunnen vinden, als dat dan niet had gewerkt dan had ik alsnog een nieuwe kaart gehad. Als dat wel had gewerkt dan was ik ook tevreden geweest.

harrie80

Re: geheugenkaartje digitale camera

Ongelezen bericht door harrie80 »

U had toch ook zelf op de website van sandisk kunnen kijken? Als u het ding ter reparatie aanbiedt en er blijkt een gebruikersfout te zijn, is het terecht dat de HS er niets aan doet! Denk zelf eens na! :twisted:

EDWINMAST

Ongelezen bericht door EDWINMAST »

Het is geen gebruiersfout, spoor 0 is gewoonweg beschadigd, dus HS meot er wel wat aan doen.

@tje

Ongelezen bericht door @tje »

Beste harry: Mischien heb je wel een beetje gelijk. MAAR, H.S. had op zijn minst een klein beetje service kunnen levereren door op zijn minst te vertellen hoe het moet. Erg lelijk

Gesloten