Goeiendag,
Een maand geleden kwam ik er ongeveer achter dat mijn rode pad van mijn drumstel van het spel Guitar Hero World Tour het niet meer naar behoren functioneert.
Ik heb toen een mail gestuurt naar de Activision klantenservice, en ze hebben mijn garantie aanvraag naar de 2e support lijn gestuurt.
2 weken geleden wou ik wel is weten of ze er al uberhaubt naar gekeken hadden, dus ik vroeg netjes in formeel Nederlands of ze al een antwoord hadden van de 2e support lijn.
nu, 4 a 5 weken later, nog steeds geen antwoord! Ik vind het belachelijk, ik heb sinds ik Guitar Hero 3 heb problemen met de hardware van het spel, toen heb ik al een maand moeten wachten om een nieuwe gitaar terug te krijgen
En nu 4 weken verder en heb niet eens antwoord op een garantie aanvraag.
Ik heb nog nooit hier een bericht over Guitar Hero of Rock Band gezien maar hebben er nog meer mensen problemen met de hardware van het spel? Heeft iemand tips?
Groeten Joran
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Guitar Hero World Tour Drums, klantenservice negeerd me!
Re: Guitar Hero World Tour Drums, klantenservice negeerd me!
Activision:
please note that customer support is in English only
je zou misschien de kleine letters moeten lezen
http://www.activision.com/index.html#su ... pe:support
please note that customer support is in English only
je zou misschien de kleine letters moeten lezen
http://www.activision.com/index.html#su ... pe:support
-
- Berichten: 642
- Lid geworden op: 23 jan 2009 14:09
- Locatie: 51.926316, 4.450772
Re: Guitar Hero World Tour Drums, klantenservice negeerd me!
Als je op de Nederlandstalige site van Activision kijkt, zie je dat je ook in het Nederlands je vraag kunt stellen: [email protected]. Even bellen kan ook (0900-7252722), maar dat kost liefst 70 cent per minuut!