Hoi Allemaal,
Ik hoop dat iemand van jullie mij het juiste advies kan geven op deze kwestie want ik kom er niet meer uit.
Op 9 oktober 2009 koop ik een nieuwe kinderwagen met reiswieg bij een huishoudwinkel, die werd opgehaald door mijn zus. Doordat ik ziek ben geworden, Bekkeninstabiliteit, Ichias en ga nog maar even door, hebben we hem pas vrijdag 6 november in elkaar kunnen zetten. Op zich mooie wagen ondanks een deukje in het zonnekapje, nadat we de reiswieg er goed op hadden gezet bleek dat die wieg alle kanten op ging. Je kunt je kind er dus onmogelijk veilig in zetten. Je kunet de bak van boven naar beneden bewegen en hij maakt dan ook een geluid. Hij is dus gewoon kapot. Ik heb maandag gelijk het betreffende filiaal gebeld en kreeg te horen dat ik nu een probleem heb want ze kunnen de wagens niet meer bestellen en ik ben te laat ik had binnen 8 dagen moeten komen zoals op de bon staat!! Ik heb aangegeven dat dat niet mogelijk was en dat ik pas sinds vrijdag weet dat hij gewoon kapot is. Ik kreeg te horen dat ze niks voor me kunnen doen behalve opsturen naar de fabrikant en da moet ik weken wachten voordat ik hem weer terug krijg. Ik gaf aan dat ik daar toch niet op kan wachten ga binnen 7 weken bevallen ik heb die kinderwagen nodig. Waarop ik als reactie gaf dat ik mijn geld terug wilde zodat ik een andere kan aanschaffen want dit is geen ruiling maar gewoon een defect artikel. En dat ik de veiligheid van mijn kind belangerijker vind dan een ruilingstermijn van 8 dagen!! Hierop vertelde zij mij da er ook mensen zijn die 6 weken op hun kapotte stofzuiger moeten wachten en dat ik dus gewoon de wagen kan inleveren en dan word hij gerepareerd. wat een vergelijking!!!! Kan dit mag dit of kan ik gewoon op grond van een defect mijn geld terug eisen. Help me anders zit ik straks znder kinderwagen, ik wil dit gewoon geregeld hebben.
alvast bedankt,
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] help wat kan ik doen????
Re: help wat kan ik doen????
Om te beginnen het bericht maar 1 maal plaatsen en geen 5 keer.salima en co
Antwoord met een citaat
Bericht= help wat kan ik doen????
http://www.trosradar.nl/index.php?id=gedragsregels